Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Wraz z rozwojem firmy rośnie zapotrzebowanie na zasoby IT, a te z kolei wymagają coraz więcej przestrzeni, zasilania i chłodzenia. W takiej sytuacji można albo rozwijać własny ośrodek obliczeniowy, albo skorzystać z oferty zewnętrznego dostawcy i przenieść infrastrukturę do jego centrum danych w ramach usług kolokacji.

Jak zapewnić nieprzerwane działanie firmy?
 

 

Zapraszamy do udziału w XII edycji konferencji poświęconej centrom danych i serwerowniom:
"Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?"
28 września 2017r. | Warszawa

W programie m. in.:

  • Cel Biznesowy Firmy a lokalizacja Danych

Rafał Wyszewski - Dyrektor IT w Gourmet Foods Sp. z o.o.

 

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Co, gdzie i jak?
 - warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
 - finansowanie inwestycji
 - aspekty prawne
2. Wyposażenie
- rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
- klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
3. Bezpieczeństwo
 - monitoring pracy serwerowni / data center
 - systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
osoby odpowiedzialne za:

- składowanie i przetwarzanie firmowych danych
- pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- zarządzanie centrami danych w firmie w tym:

osoby odpowiedzialne za wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierowników projektów
- szefów działów technicznych
- szefów działów IT, bezpieczeństwa

 

 

Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny>>>
 
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.
 
* Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE w wysokości 1 000 PLN netto (udział, lunch, materiały konferencyjne).
 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.
 
 

***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Oferta partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Klaudia Moskała
Koordynator Projektu

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl

 

Prelegenci

                                                   

Rafał Wyszewski - Dyrektor IT w Gourmet Foods Sp. z o.o.

Absolwent Uniwersytetu w Nantes z 1999 roku. Od kilkunastu lat związany z tematyką IT oraz posiadający ogromne doświadczenie w budowie, organizowaniu oraz zarządzaniu projektami, których na swoim koncie ma niezliczoną ilość. Doskonale radzi sobie w roli dyrektora, osoby zarządzającej nie tylko projektami, ale również zespołem ludzi oraz budżetem, który potrafi świetnie zaplanować. Posługuje się językiem francuskim, angielskim, hiszpańskim oraz rosyjskim. Jego prywatne zainteresowania obejmują pływanie, nurkowanie, kolarstwo, ale i historię, w tym odtwarzanie Historii XV wieku.

   
   

 

 

 

Poprzednie edycje

Do tej pory mieliśmy przyjemność zorganizować dziewięć edycji konferencji poświęconej budowie serwerowni oraz data center:
 

I Edycja II Edycja III Edycja
IV Edycja V Edycja VI Edycja
VII Edycja VIII Edycja IX Edycja
X Edycja XI Edycja  

 

Partnerami poprzednich edycji były takie firmy, jak:

Patroni Medialni

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji zachęcamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl