Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Kolejne spotkanie osób żywo zainteresowanych technologią cloud computing dobiegło końca. 

23 kwietnia 2015 roku w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych w Warszawie nasi goście mieli okazję do wysłuchania ciekawych wykładów zaproszonych przez nas ekspertów.

Pragniemy serdecznie podziękować:

  • Patronom Honorowym oraz patronom medialnym
  • Partnerom - firmie Linx Data Center oraz Oktawave
  • Partnerom merytorycznym - Panu Pawłowi Westfalewiczowi (PLL LOT), Panu Pawłowi Olszynce (PMR), Panu dr. inż. Andrzejowi Zalewskiemu (Politechnika Warszawska), Pani prof. zw dr hab. Irenie Hejduk (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie) 

 

Mając na uwadzę rosnące znaczenie chmury w biznesie, sądzimy, że to nie ostatnia edycja wydarzenia. Serdeczne podziękowania dla Państwa, naszych gości, bez których konferencja nie mogła się odbyć.

Zapraszamy do śledzenia naszego kalendarium i udziału w spotkaniach poświęconych nowym technologiom.

Patronat Honorowy:

 

 

Partner Srebrny: Partner

Wsparcie merytoryczne:
pmr

​***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program

9.00-9.25
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych
9.25-9.30
Przywitanie i wprowadzenie w temat konferencji
9.30-10.00
Cloud computing - narzędzie usługowego, zintegrowanego zarządzania informatyką korporacyjną
dr inż.Andrzej Zalewski, Politechnika Warszawska
 
10.00-10.30

Główne trendy na rynku przetwarzania danych w chmurze
Paweł Olszynka - Kierownik Działu Analiz Rynku ICT PMR

10.30-10.40
Prezentacja wystawców: Grupa Linx
10.40-11.00
Przerwa kawowa
11.00-11.30
Cloud computing - moda czy wyzwanie?
prof. zw dr hab. Irena Hejduk - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 
11.30-12.00
Bezpieczeństwo fizyczne chmury obliczeniowej
Adam Wytrykowski - Sales Manager - 
GRUPA LINX
12.00-12.20
Przerwa kawowa 
12.20-13.00
LOT(.COM) w Chmurach czyli Portal in the Cloud 
Paweł Westfalewicz - Główny Architekt IT - PLL LOT
13.00-13.45
Ochrona tajemnicy w chmurze obliczeniowej
Stefan Cieśla - Kancelaria Radcy Prawnego
13.45-14.00
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem. Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

Partnerzy

EuroCloud Europe jest organizacją zrzeszającą ludzi i firmy związane z sektorem Cloud Computing w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Jest głównym partnerem Komisji Europejskiej w zakresie Cloud Computing. Do władz europejskiego stowarzyszenie EuroCloud Europe powołano Anną K. Nietykszę, która później została wybrana na stanowisko prezesa stowarzyszenia EuroCloud Polska.

Celem Stowarzyszenia jest integracja środowisk biznesowych, konsumenckich oraz administracji publicznej w Polsce wokół nowego sektora usług: Cloud Computing. Jest to też platforma działań pomiędzy sektorem IT (zaangażowanym m.in. w rozwiązania SaaS) a administracją publiczną i instytucjami europejskimi. EuroCloud Polska prowadzi akcje informacyjne, organizuje konferencje i kongresy Cloud Computing. Będzie również organizacją wydająca certyfikaty bezpieczeństwa rozwiązań Cloud Computing, które są uznawane między innymi przez Federalne Biuro Bezpieczeństwa IT (BSI).

EuroCloud Polska aplikuje o fundusze unijne, prowadzi konsultacje z administracją publiczną oraz wszelkiego rodzaju działalność mającą na celu popularyzację i edukację z zakresu Cloud Computing. Ważnym celem EuroCloud Polska jest kojarzenie dostawców rozwiązań Cloud Computing poszukujących kapitału na rozwój z inwestorami - zarówno instytucjonalnymi, jak i indywidualnym. Dzięki międzynarodowemu charakterowi Stowarzyszenie posiada wiedzę o rozwoju rynku Cloud w Unii Europejskiej i na świecie oraz możliwościach biznesowych generowanych przez ten segment. 

PMR to firma badawczo-konsultingowa działająca w ponad 25 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1995 roku przy naszym wsparciu ponad 500 globalnych korporacji oraz wiele lokalnych firm zwiększyło swoje udziały rynkowe, z sukcesem weszło na nowe rynki oraz zoptymalizowało koszty działalności. Specjalizujemy się w sektorach: budowlanym, handlu detalicznego, farmaceutycznym, ochrony zdrowia, IT i telekomunikacji, ale nasze doświadczenie obejmuje również wiele innych branż. Zatrudniamy 100 profesjonalistów płynnie posługujących się w sumie ponad 15 językami. Usługi badawcze i konsultingowe realizowane na indywidualne zamówienie uzupełniamy pakietem ponad 150 gotowych raportów rynkowych i serwisów market intelligence rocznie.

Fundacja IT Leader Club Polska to niezależna organizacja pozarządowa, której nadrzędnym celem jest integracja Liderów ICT w Polsce celem wzrostu poprawy efektywności i jakości polskiej gospodarki w obrębie stosowania najlepszych światowych praktyk w zarządzaniu informatyką. 

Ponadto Fundacja jest aktywna w propagowaniu  idei odpowiedzialnego podejścia do zarządzania informatyką zgodnie z hasłem „Z nami jesteś odpowiedzialny społecznie w IT” oraz wpływa na kształt rozwoju ICT w Polsce zgodnie z ideą powołania Centrum Myśli Cyfrowych e-państwo, e-gospodarka, e-biznes. 
Projekty i inicjatywy realizowane przez Fundację prowadzone są w oparciu oniezależny think tank, czyli poza diagnozowaniem i opisywaniem nowoczesnych technologii i trendów w ICT Fundacja chce wpływać na kształt rozwoju cyfryzacji w Polsce angażując i wykorzystując potencjał środowiska niezależnych ekspertów skupionych wokół Fundacji. 

Obszar działalności Fundacji to organizacja debat i wydarzeń jak również tworzenie raportów i rekomendacji dotyczących pomysłów i alternatywnych rozwiązań dla rozwoju cyfrowej Polski na szczeblu państwowym, gospodarczym i biznesowym. Fundacja tworzy także KLUB IT Leader Club Polska, którego celem jest wymiana myśli i doświadczeń wśród Liderów IT na poziomie dedykowanych debat i wykładów. 
Flagowym projektem Fundacji jest cykl porannych debat technologicznych IT Breakfast 
www.itbreakfast.pl
Więcej o Fundacji i pozostałych inicjatywach www.itleader.org.pl

   

Grupa Linx, działająca pod markami Linxtelecom oraz Linxdatacenter, jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań telekomunikacyjnych, cloudowych oraz centrów danych charakteryzujących się neutralnością operatorską. Z główną siedzibą w Amsterdamie oraz biurami w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Rosji, łączy Wschód i Zachód dostarczając klientom wysoce bezpieczne i zaawansowane rozwiązania IT. Wyjątkowa propozycja Grupy Linx, która wyróżnia ją na rynku i umożliwia klientom uproszczenie procesów zarządzania danymi, oparta jest na zintegrowanej ofercie centrum danych, rozwiązań cloudowych i łączności. Synergia Linxtelecom oraz Linxdatacenter, jak również całodobowe wsparcie techniczne, tworzą platformę kompleksowej obsługi danych klienta oraz spełniają potrzeby w zakresie IT, a zatem maksymalnie zwiększają wartość rozwiązań.

LOT to nowoczesna linia lotnicza, która zapewnia dogodne połączenia, najwyższy komfort podróży i serwis dopracowany w najmniejszych szczegółach. Dysponując jedną z najmłodszych flot w Europie zabiera na swoje pokłady pasażerów do blisko 40 miast – Polski, Europy, a także Ameryki Północnej i Azji. Dzięki stałemu udoskonalaniu rozkładu i rozbudowanej siatce połączeń, jak również nagradzanemu produktowi LOT jest dziś linią pierwszego wyboru nie tylko dla podróżnych z Polski, ale również innych krajów Europy Środkowo – Wschodniej.

LOT jako pierwsza linia lotnicza w Europie wprowadził do eksploatacji najnowocześniejszy i najbardziej komfortowy samolot świata Boeing 787 Dreamliner. Obecnie jako jedyna linia na świecie wszystkie połączenia dalekodystansowe realizuje Dreamlinerami. Na pokładzie, pasażerowie mają do wyboru trzy wyjątkowe klasy podróży.
LOT Business Class to 18 rozkładanych do pozycji leżącej, komfortowych foteli, wysmakowane menu oraz serwis na najwyższym poziomie. LOT Premium Class  oferuje  21 szerokich foteli z możliwością podparcia nóg oraz  znacznego odchylenia oparcia. Podróży w tej klasie towarzyszy również rozbudowany serwis i atrakcyjne menu. Podróż Dreamlinerem gwarantuje komfortowe warunki także pasażerom LOT Economy Class. Każdy fotel jest wyposażony w regulowane zagłówki oraz podnóżki. Szczególnie starannie przygotowane są pożywne i smaczne posiłki. Pasażerowie wszystkich klas mają do dyspozycji indywidualny rozbudowany systemem rozrywki.

LOT cieszy się rosnącym zaufaniem pasażerów. Jest wielokrotnym zdobywcą nagród dla najlepszej linii lotniczej w regionie. Umiejętnie łączy tradycję z nowoczesnością - działa od 1929 roku, co czyni go trzecią najstarszą linią w Europie i szóstą na świecie.
Więcej informacji na lot.com

   

 

Prelegenci

Dr inż. Andrzej Zalewski (Politechnika Warszawska) – informatyk, doktor nauk technicznych, kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami IT oraz Zarządzanie Projektami na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej, biegły sądowy i doradca w przedsięwzięciach i sporach informatycznych. Autor kilkudziesięciu opinii eksperckich sporządzanych na zlecenie firm informatycznych i instytucji państwowych, m.in. sądy, NIK, KIO i UZP. Autor 5 książek i ponad 30 artykułów. 

Prof. zw. dr hab. Irena Hejduk (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie) - V-ce Dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością, Kierownik Zakładu Systemów Zarządzania (poprzednio przez wiele lat kierownik Katedry Systemów Zarządzania w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie). Profesor zw. dr hab. Irena K. Hejduk jest profesorem nauk ekonomicznych od 1993 roku; specjalistą w zakresie ekonomiki i organizacji przedsiębiorstw oraz zarządzania. Zainteresowania naukowe koncentrują się na problematyce systemów zarządzania, w tym: systemów zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem intelektualnym organizacji, organizacją wirtualną, zarządzania zaufaniem, zarządzania technologiami w tym zwłaszcza wpływem nowych technologii na współczesne modele biznesu, tworzeniem się nowych paradygmatów zarządzania oraz wdrażaniem koncepcji „sustainability” w polskich przedsiębiorstwach. Jest autorką wielu koncepcji i projektów restrukturyzacji przedsiębiorstw, systemów  monitoringu i kontrolingu oraz strategii i programów naprawczych. Zajmowała się  projektowaniem systemów zarządzania oraz opracowywała koncepcję i realizację analiz strategicznych oraz restrukturyzacji (m.in. przemysłu zbrojeniowego i jego zaplecza badawczo-naukowego oraz hutnictwa i przedsiębiorstw z innych branż). Kierowała także projektami europejskimi. Pracowała jako doradca wielu polskich i zagranicznych firm. Autorka bądź współautorka 42 książek oraz 350 innych publikacji. Wypromowała 18 doktorów i setki dyplomów magisterskich i licencjackich. Za swoją działalność naukowa odznaczona medalami m.in. Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski oraz Brązowym Krzyżem Zasługi, Medalem Komisji Edukacji Narodowej, a także zdobyła liczne nagrody w tym dwie nagrody Ministra Nauki i kilkanaście nagród rektorów uczelni, w których pracowała.

Adam Wytrykowski (Grupa Linx) – od blisko 10 lat związany z branżą telekomunikacyjną i teleinformatyczną. Obecnie, na stanowisku Sales Manager w Grupie Linx, odpowiada za kontakty z potencjalnymi i obecnymi klientami, a także za obszar rozwoju biznesu w polskim oddziale spółki. Wcześniej pracował w firmach Dialog, EXATEL, Crowley oraz TK Telekom, gdzie zajmował się obsługą klientów z korporacji krajowych i międzynarodowych a także współpracą międzyoperatorską. W firmie Varion odpowiadał za rozwój i sprzedaż usług w data center. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomiczno – Informatycznej w Warszawie na kierunku Handel Zagraniczny. Posiada certyfikat PRINCE 2. Absolwent licznych kursów współfinasowanych ze środków UE dla managerów sprzedaży „Profesjonalizm Dźwignią Handlu” oraz dla przedsiębiorców „Paleta Możliwości”. Prywatnie mąż i ojciec dwójki dzieci. W wolnym czasie wędkuje i spędza czas z rodziną.

Paweł Westfalewicz (PLL LOT): Architekt Korporacyjny od ponad dwóch lat związany z PLL LOT w roli Głównego Architekta IT Spółki. Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz SGH na podyplomowych studiach „Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie”. Odpowiedzialny za całość architektury korporacyjnej IT LOT jej spójności z wizją, strategią biznesu oraz celami IT. Od lat zajmujący się automatyzacją i optymalizacją procesów biznesowych w oparciu o architekturę SOA oraz systemy BPM oraz projektowanie architektury pod nowe wyzwania biznesowe. W codziennej pracy zarządza zespołem Architektury i Bezpieczeństwa IT którego celem jest optymalizacja architektury usług IT LOT pod względem ich elastyczności, wysokiej dostępności oraz efektywności kosztowej. 

Pawel Olszynka – Kierownik Działu Analiz Rynku ICT PMR

Specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej i IT, będąc autorem licznych publikacji na temat tych rynków w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiedzialny za uruchomienie i zarządzanie portalami dedykowanymi sektorowi ICT.
Związany z PMR od 2002 roku, brał udział w licznych projektach badawczo-konsultingowych realizowanych dla operatorów, uczestników rynku, firm i instytucji krajowych i zagranicznych. Posiada duże doświadczenie w zakresie analizy SWOT, prognozowania oraz wydawania rekomendacji dla firm i inwestorów.
Przykładowe raporty i artykuły, których jest autorem, obejmują takie tematy jak: rynek IT i telekomunikacyjny, centra danych i usługi cloud computing, oprogramowanie, infrastruktura ICT, rynek VoIP, rynek usług dodanych, multimedialnych i płatnej telewizji.
Ukończył Akademię Ekonomiczną w Krakowie, jako stypendysta studiował w Grand Valley State University (Michigan, USA).

mecenas Stefan Cieśla
Właściciel kancelarii, prawnik i menadżer o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu. Posiada duże doświadczenie w obsłudze prawnej projektów informatycznych, doradztwie związanym z prawną ochroną oprogramowania oraz w rozwiązywaniu sporów. Jest autorem licznych publikacji w prasie specjalistycznej oraz prelegentem na konferencjach, seminariach i szkoleniach związanych z informatyką. Przed rozpoczęciem praktyki radcowskiej był związany z branżą finansową - przez wiele lat obejmował wysokie stanowiska kierownicze w szeregu banków i towarzystw ubezpieczeniowych, w których odpowiedzialny był m.in. za strategiczny rozwój informatyzacji ich struktur. Mecenas Cieśla jest również blisko związany z sektorem publicznym oraz finansowym - swoją karierę prawniczą rozpoczynał jako radca prawny, a następnie dyrektor pionu prawnego w Ministerstwie Łączności. Był jednym z twórców podstaw prawnych dla działalności spółek Poczta Polska S.A. oraz Telekomunikacja Polska S.A.. Następnie z ramienia Polskiego Banku Rozwoju S.A. oraz NBP współtworzył plany naprawcze odpowiednio Stoczni Szczecińskiej S.A. oraz Banku Komercyjnego Posnania S.A. pełnił funkcje prezesa Banku Staropolskiego S.A. oraz Invest Bank S.A. 

Lokalizacja

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych

SALA H

ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Patroni medialni

 

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

 

Poprzednie edycje

Konferencja „Cloud computing – z biznesem w chmurze” jest IV edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce usług chmurowych możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

2012

2013 2014

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z: