W dniach 21-22 lipca w hotelu Lord odbyła się pierwsza edycja ogólnopolskiego wydarzenia:
"Biznes i Technologie 2015"
Patronami Honorowymi wydarzenia zostali Polskie Towarzystwo Informatyczne, oraz Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Patronat Honorowy | |||
![]() |
![]() |
Mieliśmy okazję gościć wybitne grono ekspertów oraz licznie zgromadzonych uczestników, do których należeli przedstawiciele kadry zarządzającej, dyrektorzy, kierownicy i specjaliści wszystkich branż.
Spotkanie odbyło się również dzięki Partnerom konferencji, firmom:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Pierwszy dzień rozpoczął się od prezentacji przedstawicieli Nordea IT Poland - Pana Piotra Piskorskiego, oraz Jakuba Płatka, którzy wygłosili prelekcję na temat Architektury ekosystemów, jako katalizatora współpracy pomiędzy różnymi sektorami gospodarki. Jako drugi głos zabrał Pan Łukasz Sudoł - Business Solutions Consultant, reprezentant firmy APN Promise S.A., który uświadomił naszym uczestnikom w jakim sposób efektywnie wykorzystać technologię do utrzymania dobrych relacji z klientami?. Wystąpienie to cieszyło się dużym zainteresowaniem ze strony słuchaczy. Przed przerwą kawową przyszła pora na prezentację wystawców podczas której przedstawiciele firm New Vision Technology, n7mobile, Fima Polska Sp. z o.o., oraz Innergo Systems Sp. z o.o. zaprosili uczestników do odwiedzenia swoich stoisk.Po przerwie przyszła pora na kolejne prelekcje. Tym razem mieliśmy okazję wysłuchać dwóch ciekawych wykładów eksperckich przedstawicieli PTI - dr hab. Maria Ganzha, oraz Pana dr hab. Marcin Paprzycki.
Kolejną prelekcję na temat Wirtualizacji stanowisk pracy w ujęciu ekonomicznym, wygłosił Pan Piotr Topolski - Kierownik Zespołu Informatycznego, reprezentant Uniwersytetu Łódzkiego. Po krótkiej przerwie swoją prelekcję rozpoczął Pan Mariusz Świerguła - Zastępca Dyrektora Działu Obsługi Klienta (Contact Center dla Banku Pekao S.A.), który wygłosił prelekcję - „Zarządzanie projektem – Czyli jakie są 3 najważniejsze czynniki, które mogą decydować o sukcesie lub porażce każdego projektu”. Jako ostatni przemówił Pan Michał Kalata, przedstawiciel Czyżewscy Kancelaria Adwokacka, którego wykład „Ochrona danych osobowych w świecie Big Data" spotkał się z wieloma pytaniami ze strony zainteresowanych uczestników.
W ramach drugiego dnia wydarzenia jako pierwszy prelekcję wygłosił Pan Rafał Kamiński - Kierownik Zespołu Projektowania Innowacji, Raiffeisen Polbank, którego prelekcja „Design Thinking jako katalizator innowacji” wywołała burze pytań uczestników. Kolejny prelegent - Pan Marcin Nawrot, przedstawiciel firmy APN Promise S.A. wygłosił wykład na temat Nowoczesnego biznesu w chmurze. Przed przerwą kawową głos zabrał Pan Tomasz Berchiet - Członek Zarządu GRUPA 4 Fundusze Europejskie Sp. z o.o., który przedstawił słuchaczom konferencji możliwości dofinansowania inwestycji przedsiębiorstw w technologie i ich rozwój z Funduszy Europejskich 2014-2020". Po przerwie podczas, której goście wymieniali się opiniami oraz odwiedzali stoisko naszych wystawców przyszła pora na kolejne prelekcje. Tym razem Pani Celina Sołek-Borowska, oraz Pani Izabela Mazurek - przedstawicieli Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie opowiedziały o wykorzystaniu mediów społecznościowych dla MŚP. Po tym wystąpieniu przyszła pora na prelekcję Pana Wojciech Gargul Kierownika Handlowego w firmie Innergo Systems Sp. z o.o., który wygłosił prelekcję - „Rozwiązanie Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz”. Ostatnią prelekcję wygłosiła Pani Magdalena Kaleta - Aplikant Adwokacki (Kancelaria Olesiński i Wspólnicy). Wykład ekspercki na temat „Nowe prawo antyspamowe - art. 172 Prawa telekomunikacyjnego” okazał się być bardzo interesujący. Na zakończenie, wśród uczestników konferencji zostały rozlosowane książki wydawnictwa PWN.
Partnerzy merytoryczni | ||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Serdecznie dziękujemy Partnerom, Prelegentom, a przede wszystkim Uczestnikom za tak liczny udział w konferencji. Zadowoleni z efektu, już teraz przymierzamy się do organizacji kolejnej edycji wydarzenia !
Program wydarzenia
Program wydarzenia w dniu 21 lipca
9.30 - 10.00 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
10.00 – 10.10 |
Powitanie i wprowadzenie |
10.10 - 10.40 |
„Architektura ekosystemów, jako katalizator współpracy pomiędzy różnymi sektorami gospodarki” |
10.40 - 11.10 |
„Jak wykorzystać technologię do utrzymania dobrych relacji z klientami?” - Jak bezpiecznie i z korzyścią dla biznesu przechowywać informacje o klientach? |
11.10 - 11.25 |
Prezentacja wystawców: New Vision Technology, n7mobile, Fima Polska Sp. z o.o. |
11.25- 11.50 |
Przerwa kawowa | Networking |
11.50 - 12.20 |
„Technologie semantyczne - czym są i jak można je stosować” |
12.20 - 12.50 |
„Agenci programowi, systemy agentowe i ich zastosowania” |
12.50 - 13.20 |
„Wirtualizacja stanowisk pracy w ujęciu ekonomicznym” - Wirtualizacja stanowisk pracy. Nowe spojrzenie. |
13.20 - 13.40 |
Przerwa kawowa | Networking |
13.40 - 14.10 |
„Zarządzanie projektem – Czyli jakie są 3 najważniejsze czynniki, które mogą decydować o sukcesie lub porażce każdego projektu” |
14.10 - 14.40 |
„Ochrona danych osobowych w świecie Big Data" - Wpływ rozwoju Big Data na definicję danych osobowych |
14.40 - 15.00 |
Rozlosowanie książek ufundowanych przez wydawnictwo PWN |
Program wydarzenia w dniu 22 lipca
9.30 - 10.00 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
10.00 – 10.10 |
Powitanie i wprowadzenie |
10.10 - 10.40 |
„Design Thinking jako katalizator innowacji” - Dlaczego design? |
10.40 - 11.10 |
„Nowoczesny biznes w chmurze” - Czym się różni chmura prywatna od publicznej? |
11.10 - 11.40 |
„Możliwości dofinansowania inwestycji przedsiębiorstw w technologie i ich rozwój z Funduszy Europejskich 2014-2020" |
11.40 - 11.55 |
Prezentacja wystawców: New Vision Technology, n7mobile, Innergo Systems Sp. z o.o. |
11.55- 12.20 |
Przerwa kawowa | Networking |
12.20 - 12.50 |
„Wykorzystanie mediów społecznościowych dla MŚP - programy wspierające pracę grupową” - Strategia obecności w mediach społecznościowych. |
12.50 - 13.10 | „Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz” Wojciech Gargul Kierownik Handlowy Innergo Systems Sp. z o.o. |
13.10 - 13.40 |
„Nowe prawo antyspamowe - art. 172 Prawa telekomunikacyjnego” - omówienie zmian jakie nastąpiły po 25 grudnia 2014 r.; |
13.40 - 14.00 |
|
Partnerzy konferencji
Prelegenci
![]() |
Łukasz Sudoł - Business Solutions Consultant, APN Promise Odpowiada za rozwój rozwiązań biznesowych największego w Polsce partnera Microsoft - APN Promise. Zajmuje się wdrażaniem technologii usprawniających procesy biznesowe oraz poprawiających komunikację wewnątrz firm. Specjalizuje się w systemach klasy CRM, a w szczególności rozwiązaniem Microsoft Dynamics CRM. Jako parter Microsoft ma bezpośredni kontakt z producentem systemu, natomiast jako konsultant pracuje blisko przy wdrożeniach tych rozwiązań. |
![]() |
Marcin Nawrot – Cloud Solutions Consultant, APN Promise Absolwent wydziału EiTI Politechniki Warszawskiej. W chwili obecnej pracownik firmy APN Promise będącej największym partnerem Microsoft w Polsce. Na stanowisku Cloud Solutions Consultant zajmuje się promocją, doradztwem oraz wdrażaniem rozwiązań opartych o platformę Microsoft Azure. Jako pracownik partnera Microsoft jest w stałym kontakcie z ogólnoświatowym zespołem inżynierów tworzących te rozwiązania. Brał udział w projektach chmurowych w sektorze publicznym jak i prywatnym. |
![]() |
Wojciech Gargul Kierownik Handlowy / PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH Innergo Systems Sp. z o.o. Od zawsze związany z obsługą klienta i realizacją ich potrzeb, a od 2006 roku niezmiennie związany z produktami Apple. Doświadczenia zdobyte podczas pracy w Londynie w różnych branżach ugruntowały jego wiedzę na temat rozwiązań dla biznesu. W 2008 roku rozpoczął współpracę z autoryzowanym dystrybutorem Apple propagując rozwiązania oparte o urządzenia tej marki. Od 5 lat koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań Apple dla biznesu blisko współpracując z producentem jako autoryzowany sprzedawca. Obecnie związany zawodowo z Innergo Systems Sp. z o.o., gdzie jest odpowiedzialny za rozwój kanału sprzedaży rozwiązań mobilnych dla biznesu w szczególności opartych o platformy Apple. |
![]() |
Rafał Kamiński - Kierownik Zespołu Projektowania Innowacji, Raiffeisen Polbank Przygodę zawodową rozpoczął w 1999 roku w PTK Centertel (Orange PL) i przez kolejne 5 lat był związany z obsługą Klienta i wsparciem projektów. Przez następne 4 lata zajmował się strategią rozwoju i usprawnianiem procesów i systemów obsługi Klienta w sprzedaży i obsłudze popsrzedażnej w PTK Centertel (Orange PL) i Polkomtelu (Operator sieci Plus). Swoją dalszą karierę kontynuował od 2008 roku w Raiffeisen Banku, gdzie rozpoczął pracę jako Menedżer Projektu, następnie Kierownik Zespołu Zarządzania Procesami i Bankowością Elektroniczną, a obecnie ma przyjemność kierować Zespołem Projektowania Innowacji w Biurze Innowacji. Doświadczony Analityk biznesowy i procesowy, Menedżer Projektu, Projektant, Innowator i Lider. Pasjonat książki biznesowej. Promotor metod projektowania innowacji, produktów i usług, m.in Design Thinking, Service Design, User Experience Design, Customer Development. Za szczególną wartość uważa służenie innym. |
![]() |
Piotr Piskorski - Szef strategii IT i architektury korporacyjnej, Nordea IT Poland Odpowiada za przygotowanie oraz realizację strategii IT dla regionu. Przewodniczy Forum Architektów na poziomie dywizji biznesowej obejmującej cztery kraje. Członek core teamu architektów korporacyjnych Grupy Nordea nadzorującej min. wdrożenie TOGAF w całej korporacji. Doświadczony IT Manager, w przeszłości odpowiedzialny za kierowanie departamentem IT w spółkach przemysłowych (branża motoryzacyjna, meblarska) oraz dystrybucji. Na koncie również liczne projekty z zakresu wytwarzania i wdrażania oprogramowania dla sektora finansowego. Aktywny uczestnik i moderator wielu forów i dyskusji w obszarze Business/IT Alignment, planowania strategicznego czy outsourcingu. Samozwańczy promotor wiedzy o architekturze korporacyjnej w Polsce. |
Jakub Płatek - Programista Systemów Transakcyjnych w Nordea IT Polska Na co dzień odpowiedzialny za rozwój aplikacji bankowych. Realizuje projekty w zakresie raportowania, utrzymania i tworzenia produktów bankowych. Pasjonat nowych technologii cyfrowych i trendów jej rozwoju. Aktywny uczestnik konferencji z obszaru IT. Także certyfikowany AgilePM. |
|
![]() |
Mariusz Świerguła - Z-ca Dyrektora Działu Obsługi Klienta, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. - Contact Center dla Banku Polskiego S.A. |
![]() |
Magdalena Kaleta - Aplikant Adwokacki, Kancelaria Olesiński i Wspólnicy Aplikant adwokacki; absolwent WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego, Konsultant w Kancelarii Olesiński i Wspólnicy. Pracuje w zespole Prawa Mediów Elektronicznych Kancelarii. Doradza głównie w zakresie ochrony danych osobowych, konkurencji i konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży IT i świadczenia usług drogą elektroniczną. Posiada doświadczenie w tworzeniu umów handlowych w profesjonalnym obrocie gospodarczym oraz doradztwie z zakresu praw autorskich. |
![]() |
Michał Kalata - Czyżewscy Kancelaria Adwokacka |
![]() |
Piotr Topolski, Kierownik Zespołu Informatycznego, Uniwersytet Łódzki Ukończył kierunek „Informatyka i Ekonometria” na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Wieloletni pracownik i wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego. W latach 2003-2005 główny administrator systemu USOS na Uniwersytecie Łódzkim. Od 2010 kierownik Zespołu Informatycznego Wydziału Prawa i Administracji . Wizjoner. Główne wdrożenia to zbudowanie struktury VDI oraz wdrożenie usługi Office 365 dla pracowników wydziału. |
![]() |
dr Celina Sołek-Borowska, pracownik Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Niezależny trener. Specjalizuje się w wykorzystaniu mediów społecznościowych dla biznesu, procesach dzielenia się wiedzą oraz efektywnej współpracy w zespole. Autorka wielu publikacji z tego obszaru. Współpracuje z firmami konsultingowymi i szkoleniowymi, brała udział w projektach szkoleniowych i doradczych, w tym m. in projekt „Wschód Biznesu” czy „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu”. Wizytujący wykładowca na University of Hertfordshire, (Wielka Brytania) University of Gran Canaria (Hiszpania). |
![]() |
mgr Izabela Mazurek, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Tegoroczna absolwentka Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej. Autorka artykułów m.in. o wykorzystaniu social media w biznesie oraz informatyzacji instytucji państwowych. Uczestniczka wielu konferencji naukowych związanych z informatyzacją polskich przedsiębiorstw. Swoją karierę zawodową dotychczas związała z zarządzaniem projektami. Obecnie pracownik jednej z korporacji z branży IT. |
![]() |
Marcin Paprzycki, Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI (Senior Member of the ACM, Senior Member of the IEEE, Senior Fulbright Lecturer, IEEE CS Distinguished Visitor) otrzymał stopień magistra w 1986 roku na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, obronił doktorat w 1990 roku na Southern Methodist University w Dallas, w Teksasie, natomiast habilitował się w roku 2008 w Bułgarskiej Akademii Nauk. Początkowo zajmował się matematyką obliczeniową, a w szczególności programowaniem równoległym dla zagadnień numerycznej algebry liniowej. Obecnie interesuje się systemami rozproszonymi, w szczególności agentami programowymi i systemami agentowymi. Opublikował ponad 300 prac naukowych i został zaproszony do komitetów programowych ponad 500 międzynarodowych konferencji. Jest członkiem 10 komitetów redakcyjnych międzynarodowych czasopism. Od października 2014 jest Prezesem Oddziału Mazowieckiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego. |
![]() |
Maria Ganzha, Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN Otrzymała tytuły magistra i doktora w dziedzinie matematyki stosowanej w latach 1987 i 1991 na Moskiewskim Uniwersytecie Państwowym im. Łomonosowa. Habilitację obroniła w roku 2013 w Instytucie Badań Systemowych PAN. Jej początkowe zainteresowania badawcze były w zakresie równań różniczkowych i dotyczyły rozwiązywania mieszanych równań falowych w przestrzeni z znikającymi przeszkodami. Obecnie zajmuje się systemami obliczeń rozproszonych. W szczególności ontologiami i semantycznym przetwarzaniem danych. Opublikowała ponad 100 prac naukowych, jest członkiem rad redakcyjnych 5 międzynarodowych czasopism i serii książkowej. Została zaproszona do komitetów programowych ponad 100 konferencji. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej: tel. +48 720 911 820 e-mail: biuro@successpoint.pl |
|
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl