Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Postanowiliśmy wykorzystać okres wakacyjny, aby zaproponować Państwu udział w wyjątkowym wydarzeniu:
 

Biznes i Technologie 2016

19 - 20 lipca 2016r. | Warszawa
Hotel Novotel Warszawa Airport

 

Patronat Honorowy


W programie m.in.:

  • Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
    Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji, URZĄD M.ST. WARSZAWY
     
  • Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
    Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
     
  • Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
    Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.
     
  • Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
    Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
     
  • BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
    Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, niezależny ekspert
     
  • Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
    Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu MANDARINE Project Partners
     
  • Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
    Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
     
  • Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
    Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
     

Głos zabiorą również:

  • dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
  • dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI

     
Wsparcie merytoryczne


Zagadnienia tematyczne konferencji:

 1 dzień
 2 dzień
 I. infrastruktura i bezpieczeństwo IT
 1. infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni
      i Data  Center
 2. zapewnienie bezpieczeństwa
    - systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji 
 3. bezpieczeństwo danych i zasobów
 
 
1. strategia biznesowa i skuteczna metoda działania
    - Green IT
    - wirtualizacja
    - cloud computing
 2. bezpieczeństwo danych i zasobów
 3. bezpieczeństwo fizyczne - monitoring i identyfikacja
 
II. wsparcie strategii i zarządzania
 1. narzędzia zarządcze i analityczne
    - BI
    - diagnoza i planowanie - Controlling finansowy
    - Big Data
    - BPM
    - zarządzanie projektami
2. systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
 
 1. platformy, systemy, aplikacje
    - ERP
    - CRM
    - HRMS
    - obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i         archiwizacja 
    - zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
    - zunifikowana komunikacja
    - technologie mobilne dla biznesu

 

Grupa docelowa:

Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:

  • członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
  • osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
  • osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
  • kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
  • kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
  • dyrektorzy/kierownicy działów IT,
  • administratorzy systemów informatycznych,
  • administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa
 
Warunki udziału:
 
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>>
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji naszych prelegentów
 

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.
 

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Prelegenci

Marcin Paprzycki, Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI

(Senior Member of the ACM, Senior Member of the IEEE, Senior Fulbright Lecturer, IEEE CS Distinguished Visitor) otrzymał stopień magistra w 1986 roku na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, obronił doktorat w 1990 roku na Southern Methodist University w Dallas, w Teksasie, natomiast habilitował się w roku 2008 w Bułgarskiej Akademii Nauk. Początkowo zajmował się matematyką obliczeniową, a w szczególności programowaniem równoległym dla zagadnień numerycznej algebry liniowej. Obecnie interesuje się systemami rozproszonymi, w szczególności agentami programowymi i systemami agentowymi. Opublikował ponad 300 prac naukowych i został zaproszony do komitetów programowych ponad 500 międzynarodowych konferencji. Jest członkiem 10 komitetów redakcyjnych międzynarodowych czasopism. Od października 2014 jest Prezesem Oddziału Mazowieckiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Maria Ganzha, Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN

Otrzymała tytuły magistra i doktora w dziedzinie matematyki stosowanej w latach 1987 i 1991 na Moskiewskim Uniwersytecie Państwowym im. Łomonosowa. Habilitację obroniła w roku 2013 w Instytucie Badań Systemowych PAN. Jej początkowe zainteresowania badawcze były w zakresie równań różniczkowych i dotyczyły rozwiązywania mieszanych równań falowych w przestrzeni z znikającymi przeszkodami. Obecnie zajmuje się systemami obliczeń rozproszonych. W szczególności ontologiami i semantycznym przetwarzaniem danych. Opublikowała ponad 100 prac naukowych, jest członkiem rad redakcyjnych 5 międzynarodowych czasopism i serii książkowej. Została zaproszona do komitetów programowych ponad 100 konferencji.

Maciej Kubiak - adwokat, wspólnik w firmie prawniczej LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Wykładowca Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Krakowie. Arbiter Sądu Arbitrażowego Rynku
Audiowizualnego (SARA). Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa mediów, własności intelektualnej (zwłaszcza
prawa autorskiego) i nowych technologii, prawa reklamy i konkurencji oraz ochrony dóbr osobistych a także sporach sądowych oraz negocjacjach.

Autor szeregu publikacji z zakresu własności intelektualnej i prawa filmowego, w tym komentarza do prawa własności przemysłowej (współautor) oraz artykułów na LSW IP BLOGU dla branży kreatywnej i biznesu, prowadzonym przez kancelarię LSW (www.lswipblog.pl). Rekomendowany przez prestiżowe międzynarodowe rankingi prawnicze: Chambers & Partners w dziedzinach IP / TMT (własności intelektualnej oraz mediów i technologii) oraz Legal500 (IP).
e-mail: m.kubiak@lsw.com.pl

Andrzej Kraszewski - Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert

Jest związany z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO i członek zarządów m.in. takich spółek jak Żabka Sp. z o.o., Kamis SA, Iglotex SA czy Bomi SA. Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny) oraz Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA). Uczestnik i prelegent wielu seminariów i szkoleń, m.in. na londyńskiej i warszawskiej giełdzie papierów wartościowych, prowadził też zajęcia dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego z wyceny przedsiębiorstw.

   
   

 

Zgłoszenie konkursowe

Aby wziąć udział w konkursie na najlepszy produkt w kategoriach

- BiT 2016 - Infrastruktura i bezpieczeństwo
- BiT 2016 - Strategia i zarządzanie
- BiT 2016 - Systemy, platformy, aplikacje

należy przesłać do nas wypełnione zgłoszenie, które jest dostępne w poniższym linku

Zgłoszenie konkursowe >>>

Zgłoszenia przyjmujemy w terminie do 6 lipca 2016 roku. Zgoszenie ma formę specjalnej ankiety, w której firma przedstawia swój produkt, prezentuje jego właściwości, unikatowe cechy, atuty itp. Prawo zgłaszania produktów, towarów i usług przysługuje firmom, które są właścicielami danych marek lub posiadają uprawnienia do ich reprezentowania.

Zgłoszenie konkursowe należy przesłać do nas drogą elektroniczną na adres biuro@successpoint.pl
 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednia edycja

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą edycją wydarzenia, która miała miejsce
21-22 lipca 2015r. w Warszawie >>>

Współpracowaliśmy z takimi Firmami jak: 

 


 

Patroni Medialni

     

 

Lokalizacja

Novotel Warszawa Airport
ul. 1 Sierpnia 1
02-134 Warszawa

parking hotelowy
- płatny 5zł / 1 godzina

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl