VI edycja konferencji "Nowe oblicze bankowości - wykorzystanie technologii, bezpieczeństwo transakcji elektronicznych" dobiegła końca. Dziękujemy za liczne przybycie. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z udziału, a informacje, które zostały przekazane podczas wykładów przyczynią się do usprawnienia pracy w Państwa instytucjach.
Dziękujemy za wszystkie miłe słowa dotyczące konferencji i jej organizacji, uwagi oraz pytania. Robimy wszystko, żeby podnosić jakość organizowanych przez nas wydarzeń, a to możliwe dzięki Państwu - to dla Państwa bowiem staramy się przygotować jak najciekawsze konferencje. Mamy nadzieję, że spotkamy się podczas kolejnej edycji konferencji skierowanej do sektora bankowego.
Dziękujemy naszym Sponsorom, dzięki którym mogliśmy się spotkać:
Partner Brązowy |
![]() |
Partner konferencji |
![]() |
Dziękujemy również naszym prelegentom za poświęcony czas i przygotowanie wykładów:
- Monika Krasińska - Dyrektor, Departament Orzecznictwa, Legislacji i Skarg, Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
"Ocena mechanizmów przetwarzania danych osobowych w sektorze bankowym w perspektywie nowych ram prawa ochrony danych osobowych UE"
- Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu - Voice Lab Sp. z o.o.
"VoiceLab Analyze - nowoczesny system monitoringu rozmów telefonicznych"
- Paweł Montwiłł - Digital Transformation Consultant - Squiz Poland Sp. z o.o.
"Technologie marketingowe, które zapewnią przewagę konkurencyjną w latach 2016-2020"
- Edyta Frąckowiak - Business Project Manager - Interia.pl
"Bezpieczeństwo klienta w sieci a rola wydawców internetowych"
- Maciej Jeruzal - Naczelnik Wydziału Automatyzacji Procesów Departament Rozwoju Informatyki z Banku Gospodarstwa Krajowego
"Automatyzacja procesów biznesowych – wpływ na organizację na podstawie wdrożenia systemu workflow wraz z modułem analitycznym w Banku Gospodarstwa Krajowego"
- Hanna Łączyńska - Dyrektor, Centrum Zarządzania Gotówką - PKO Bank Polski
„Informacja – produkt uboczny wykorzystania nowoczesnych technologii”
- Krzysztof Stumpf - Dyrektor Departamentu IT - Raiffeisen Solutions
"Wymiana walut w erze bank 3.0"
- Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - BCMG Sp. z o.o.
"Bezpieczeństwo transakcji płatniczych"
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program konferencji
8.55-9.30 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.30 - 9.35 |
Powitanie i wprowadzenie |
9.35 - 10.05 |
"Ocena mechanizmów przetwarzania danych osobowych w sektorze bankowym w perspektywie nowych ram prawa ochrony danych osobowych UE" |
10.05 - 10.35 |
"VoiceLab Analyze - nowoczesny system monitoringu rozmów telefonicznych" |
10.35 - 11.05 |
"Technologie marketingowe, które zapewnią przewagę konkurencyjną w latach 2016-2020" |
11.05 - 11.10 |
Prezentacja wystawców - Voice Lab Sp. z o.o. |
11.10 - 11.30 |
Przerwa kawowa |
11.30 - 12.00 |
"Automatyzacja procesów biznesowych – wpływ na organizację na podstawie wdrożenia systemu workflow wraz z modułem analitycznym w Banku Gospodarstwa Krajowego" |
12.00 - 12.30 |
„Informacja – produkt uboczny wykorzystania nowoczesnych technologii” |
12.30 - 13.00 |
Bezpieczeństwo klienta w sieci a rola wydawców internetowych |
13.00 - 13.10 |
Przerwa kawowa |
13.10 - 13.40 |
"Wymiana walut w erze bank 3.0" |
13.40 - 14.10 |
"Bezpieczeństwo transakcji płatniczych" |
14.10 -14.30 |
Zakończenie konferencji |
Lokalizacja
Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala A
Piętro 9
al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa
Prelegenci
![]() |
mgr inż. Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu, Voice Lab Sp. z o.o. Prezes firmy VoiceLab, która opracowała własne rozwiązania w zakresie rozpoznawania mowy, biometrii głosowej oraz speech analytics. Tomasz Szwelnik ukończył Politechnikę Gdańską na specjalności "Inżynieria Dźwięku". Aktywnie uczestniczy we wdrożeniach rozwiązań firmy VoiceLab dla sektora finansów, telekomunikacji, medycyny oraz logistyki. Brał udział w wielu warsztatach biznesowych oraz technologicznych, między innymi w Dolinie Krzemowej (USA) oraz Cambridge (UK). Jest uczestnikiem wielu konferencji związanych z zagadnieniami call center, mobile banking, oraz biometrii a także prelegentem wykładów w zakresie nowoczesnych technologii na Politechnice Gdańskiej. |
![]() |
Paweł Montwiłł, Digital Transformation Consultant, Squiz Poland Sp. z o.o. Digital Transformation Consultant w Squiz. Specjalista ds. e-commerce z ponad 10 letnim doświadczeniem. Odpowiedzialny za nawiązywanie i budowanie relacji ze strategicznymi klientami firmy na polskim rynku oraz edukację z zakresu nowoczesnych technologii marketingowych i zmian związanych z cyfrową transformacją. Specjalizuje się w technologiach CMS, CRM i Marketing Automation. |
"Technologie marketingowe, które zapewnią przewagę konkurencyjną w latach 2016-2020" Eksperci Ernst & Young przyznają, że aż 70 proc. klientów banków jest skłonna udostępnić dodatkowe informacje jeśli będą mogli dzięki temu otrzymać spersonalizowaną ofertę na usługi. Przy malejącej lojalności klientów wobec poszczególnych banków rośnie znaczenie kierowania spersonalizowanego przekazu marketingowego dostosowanego do konkretnych potrzeb odbiorców. Do tego celu niezbędne są narzędzia z obszaru nowych technologii dedykowane dla marketingu i sprzedaży. |
|
![]() |
Edyta Frąckowiak Business Project Manager - Interia.pl Z Grupą Interia.pl związana od 5 lat. Obecnie w Pionie Projektów Komercyjnych odpowiada za sprzedaż technologii i systemów dla sektora B2B ze szczególnym uwzględnieniem usług pocztowych i hostingowych. W charakterze kierownika projektu i właściciela produktu pracuje nad rozwojem produktów technologicznych oraz międzynarodowych serwisów z portfolio Bauer Media Group. Absolwentka krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej, wcześniej zawodowo związana z Grupą Novem. |
![]() |
Maciej Jeruzal - Naczelnik Wydziału Automatyzacji Procesów Departament Rozwoju Informatyki z Banku Gospodarstwa Krajowego Od 16 lat w bankowości. Karierę rozpoczynał w 2000 roku w pierwszym internetowym Banku w Polsce – mBank od pracy w obszarze back office. Następnie pracował w Banku Przemysłowym, w którym odpowiedzialny był za rozwój produktów dla osób fizycznych, w tym rozszerzenie wykorzystania strony internetowej jako kanału pozyskania Klientów. W latach 2005 – 2010 odpowiedzialny za produkty i procesy w mBanku, w którym stworzył m.in. unikatowy produkt RUK – Ramową Umowę Kredytową, umożliwiającą zawieranie umowy o kredyt w sposób elektroniczny. We wdrożeniu oprócz samego produktu wykorzystywana była platforma workflow do procesowania wniosków i zawierania umów z Klientami w sposób elektroniczny. W latach 2010 – 2012 na stanowisku kierowniczym w Banku Pocztowym (Naczelnik Wydziału Automatyzacji i Optymalizacji procesów) odpowiedzialny za wdrożenie systemu workflow do obsługi klientów detalicznych i mikrofirm. Od 5 lat w Banku Gospodarstwa Krajowego, obecnie na stanowisku Naczelnika Automatyzacji Procesów. Odpowiedzialny jest za wdrożenie systemu workflow, modułu analitycznego procesów biznesowych oraz dalszy rozwój systemów wraz z automatyzację procesów . Wdrożony system oprócz obsługi pracowników Banku obsługuje również klientów zewnętrznych z wykorzystaniem portalu komunikacyjnego BGK Zlecenia. |
"Automatyzacja procesów biznesowych – wpływ na organizację na podstawie wdrożenia systemu workflow wraz z modułem analitycznym w Banku Gospodarstwa Krajowego" Automatyzacja procesów z wykorzystaniem systemu workflow znacząco zmienia organizację, dając jej możliwość szybkiego reagowania na nadchodzące zmiany, a także kompleksowy monitoring. Daje pełne informacje na jakim etapie przetwarzania jest dany wniosek Klienta, co pozwala sprawnie przekazywać informacje o etapach procesu. Systematyzuje , układa, a przy tym optymalizuje procesy biznesowe w organizacji. Specyfika Banku Gospodarstwa Krajowego wymaga dużej elastyczności i szybkiego dostosowania do zmian, np. w programach rządowych. Podczas prelekcji przedstawione zostanie wdrożenie systemu workflow, wpływ na organizację, monitoring procesów biznesowych oraz proces wdrażania nowych rozwiązań. |
|
![]() |
Hanna Łączyńska - Dyrektor, Centrum Zarządzania Gotówką, PKO Bank Polski |
Hanna Łączyńska odpowiada za obrót gotówkowy w Banku, sprawność działania urządzeń samoobsługowych (bankomaty, recyklery, wrzutnie), nadzoruje pracę centrów liczarskich (usługa cash processing dla klientów). Realizuje zadania związane z optymalizacją kosztów obrotu gotówkowego. Ma 20-letnie doświadczenie w bankowości. Pracę rozpoczęła w Citibank (Poland) S.A. awansując od stanowiska referenta do dyrektora operacyjnego regionu. W trakcie tej pracy uczestniczyła w jednym z pierwszych w Polsce wdrożeń outsourcingu, a także połączeniu Citibank (Poland) S.A. z Bankiem Handlowym w Warszawie SA. W PKO Bank Polski opracowała i wdrożyła model funkcjonowania Centrum Zarządzania Gotówką, który pozwala na konkurowanie z podmiotami świadczącymi podobny zakres działalności. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej, trener biznesu, coach. Uwielbia poznawać świat, zapisywać napotkane obrazy na fotografiach a wrażenia w dzienniku z podróży. |
|
![]() |
Krzysztof Stumpf - Dyrektor Departamentu IT w Raiffeisen Solutions. Od 18 lat związany z informatyką, od dwóch lat na stanowisku Dyrektora IT w spółce Raiffeisen Solutions, W ramach swoich działań w spółce wybudował platformę rkantor.com i konsekwentnie ją rozwija. Spółka tworzy też inne rozwiązania informatyczne dla grupy Raiffeisen w Polsce. Poprzednio przez 7 lat w Raiffeisen Bank Polska S.A. gdzie nadzorował rozwój systemów klasy BPM i CRM oraz systemy transakcyjne, a w latach 2008-2011 zbudował kompetencje do budowy architektury SOA i wdrożył SOA Governance. W latach 1998-2007 był związany z Prokom Software (obecnie Asseco Poland), gdzie wdrażał platformę integracyjną w TP S.A. oraz budował i integrował systemy dla rynku kapitałowego (systemy Promak) i ubezpieczeniowego (PZU, WARTA). Punktem zwrotnym w karierze było przejście z pozycji dostawcy rozwiązań IT do pozycji managera IT w Raiffeisen Bank. To pozwoliło zupełnie inaczej spojrzeć na współpracę dostawcy i zamawiającego, lepiej zrozumieć wzajemne relacje oraz skutecznie budować własne zespoły wytwórcze. |
"Wymiana walut w erze bank 3.0" Bank 3.0 - jak to widzimy w rkantor.com |
|
![]() |
Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający BCMG Sp. z o.o. |
Partnerzy
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Poprzednie edycje
Konferencja Nowe oblicze bankowości - wykorzystanie technologii jest już V edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce bezpieczeństwa danych i informacji w bankowości możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.
Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 |
Przy poprzednich edycjach współpracowaliśmy z Firmami:
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kontakt z organizatorem
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji zachęcamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl