Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

VI edycja konferencji "Nowe oblicze bankowości - wykorzystanie technologii, bezpieczeństwo transakcji elektronicznych" dobiegła końca. Dziękujemy za liczne przybycie. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z udziału, a informacje, które zostały przekazane podczas wykładów przyczynią się do usprawnienia pracy w Państwa instytucjach.

Dziękujemy za wszystkie miłe słowa dotyczące konferencji i jej organizacji, uwagi oraz pytania. Robimy wszystko, żeby podnosić jakość organizowanych przez nas wydarzeń, a to możliwe dzięki Państwu - to dla Państwa bowiem staramy się przygotować jak najciekawsze konferencje. Mamy nadzieję, że spotkamy się podczas kolejnej edycji konferencji skierowanej do sektora bankowego.

Dziękujemy naszym Sponsorom, dzięki którym mogliśmy się spotkać:

Partner Brązowy
Partner konferencji

 

Dziękujemy również naszym prelegentom za poświęcony czas i przygotowanie wykładów:

  • Monika Krasińska - Dyrektor, Departament Orzecznictwa, Legislacji i Skarg, Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    "Ocena mechanizmów przetwarzania danych osobowych w sektorze bankowym w perspektywie nowych ram prawa ochrony danych osobowych UE"

     
  • Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu - Voice Lab Sp. z o.o.
    "VoiceLab Analyze - nowoczesny system monitoringu rozmów telefonicznych"
     
  • Paweł Montwiłł - Digital Transformation Consultant - Squiz Poland Sp. z o.o.
    "Technologie marketingowe, które zapewnią przewagę konkurencyjną w latach 2016-2020"
     
  • Edyta Frąckowiak - Business Project Manager - Interia.pl
    "Bezpieczeństwo klienta w sieci a rola wydawców internetowych"
     
  • Maciej Jeruzal - Naczelnik Wydziału Automatyzacji Procesów Departament Rozwoju Informatyki z Banku Gospodarstwa Krajowego
    "Automatyzacja procesów biznesowych – wpływ na organizację na podstawie wdrożenia systemu workflow wraz z modułem analitycznym w Banku Gospodarstwa Krajowego"
     
  • Hanna Łączyńska - Dyrektor, Centrum Zarządzania Gotówką - PKO Bank Polski
    „Informacja – produkt uboczny wykorzystania nowoczesnych technologii”
     
  • Krzysztof Stumpf - Dyrektor Departamentu IT - Raiffeisen Solutions
    "Wymiana walut w erze bank 3.0"
     
  • Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - BCMG Sp. z o.o.
    "Bezpieczeństwo transakcji płatniczych"
     

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

8.55-9.30

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.30 - 9.35

Powitanie i wprowadzenie
Agnieszka Zając - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.35 - 10.05

"Ocena mechanizmów przetwarzania danych osobowych w sektorze bankowym w perspektywie nowych ram prawa ochrony danych osobowych UE"
Monika Krasińska - Dyrektor, Departament Orzecznictwa, Legislacji i Skarg, Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych

10.05 - 10.35

"VoiceLab Analyze - nowoczesny system monitoringu rozmów telefonicznych"
Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu - Voice Lab Sp. z o.o.

10.35 - 11.05

"Technologie marketingowe, które zapewnią przewagę konkurencyjną w latach 2016-2020"
Paweł Montwiłł - Digital Transformation Consultant - SQUIZ Poland Sp. z o.o.

11.05 - 11.10

Prezentacja wystawców - Voice Lab Sp. z o.o.

11.10 - 11.30

Przerwa kawowa

11.30 - 12.00

"Automatyzacja procesów biznesowych – wpływ na organizację na podstawie wdrożenia systemu workflow wraz z modułem analitycznym w Banku Gospodarstwa Krajowego"
Maciej Jeruzal - Naczelnik Wydziału Automatyzacji Procesów Departament Rozwoju Informatyki
Banku Gospodarstwa Krajowego

12.00 - 12.30

„Informacja – produkt uboczny wykorzystania nowoczesnych technologii”
Hanna Łączyńska - Dyrektor, Centrum Zarządzania Gotówką, PKO Bank Polski

12.30 - 13.00

Bezpieczeństwo klienta w sieci a rola wydawców internetowych
Edyta Frąckowiak - Business Project Manager - Interia.pl

13.00 - 13.10

Przerwa kawowa

13.10 - 13.40

"Wymiana walut w erze bank 3.0"
Krzysztof Stumpf - Dyrektor Departamentu IT, Raiffeisen Solutions

13.40 - 14.10

"Bezpieczeństwo transakcji płatniczych"
Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - BCMG Sp. z o.o.

14.10 -14.30

Zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala A

Piętro 9

al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

 

Prelegenci


mgr inż. Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu, Voice Lab Sp. z o.o.

Prezes firmy VoiceLab, która opracowała własne rozwiązania w zakresie rozpoznawania mowy, biometrii głosowej oraz speech analytics. Tomasz Szwelnik ukończył Politechnikę Gdańską na specjalności "Inżynieria Dźwięku". Aktywnie uczestniczy we wdrożeniach rozwiązań firmy VoiceLab dla sektora finansów, telekomunikacji, medycyny oraz logistyki. Brał udział w wielu warsztatach biznesowych oraz technologicznych, między innymi w Dolinie Krzemowej (USA) oraz Cambridge (UK). Jest uczestnikiem wielu konferencji związanych z zagadnieniami call center, mobile banking, oraz biometrii a także prelegentem wykładów w zakresie nowoczesnych technologii na Politechnice Gdańskiej.
 
   

Paweł Montwiłł, Digital Transformation Consultant, Squiz Poland Sp. z o.o.

Digital Transformation Consultant w Squiz. Specjalista ds. e-commerce z ponad 10 letnim doświadczeniem. Odpowiedzialny za nawiązywanie i budowanie relacji ze strategicznymi klientami firmy na polskim rynku oraz edukację z zakresu nowoczesnych technologii marketingowych i zmian związanych z cyfrową transformacją. Specjalizuje się w technologiach CMS, CRM i Marketing Automation.    

"Technologie marketingowe, które zapewnią przewagę konkurencyjną w latach 2016-2020"

Eksperci Ernst & Young przyznają, że aż 70 proc. klientów banków jest skłonna udostępnić dodatkowe informacje jeśli będą mogli dzięki temu otrzymać spersonalizowaną ofertę na usługi. Przy malejącej lojalności klientów wobec poszczególnych banków rośnie znaczenie kierowania spersonalizowanego przekazu marketingowego dostosowanego do konkretnych potrzeb odbiorców. Do tego celu niezbędne są narzędzia z obszaru nowych technologii dedykowane dla marketingu i sprzedaży. 
Firma Squiz przeprowadziła badanie na grupie 645 klientów na całym świecie wśród pracowników IT oraz marketingu. Podczas prelekcji podzieli się otrzymanymi wynikami oraz wnioskami w kontekście podnoszenia jakości obsługi klienta oraz zwiększania sprzedaży w sektorze bankowym.
 

Edyta Frąckowiak Business Project Manager - Interia.pl

Z Grupą Interia.pl związana od 5 lat. Obecnie w Pionie Projektów Komercyjnych odpowiada za sprzedaż technologii i systemów dla sektora B2B ze szczególnym uwzględnieniem usług pocztowych i hostingowych. W charakterze kierownika projektu i właściciela produktu pracuje nad rozwojem produktów technologicznych oraz międzynarodowych serwisów z portfolio Bauer Media Group. Absolwentka krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej, wcześniej zawodowo związana z Grupą Novem.

 

Maciej Jeruzal - Naczelnik Wydziału Automatyzacji Procesów Departament Rozwoju Informatyki z Banku Gospodarstwa Krajowego

Od 16 lat w bankowości. Karierę rozpoczynał w 2000 roku w pierwszym internetowym Banku w Polsce – mBank od pracy w obszarze back office. Następnie pracował w Banku Przemysłowym, w którym odpowiedzialny był za rozwój produktów dla osób fizycznych, w tym rozszerzenie wykorzystania strony internetowej jako kanału pozyskania Klientów. W latach 2005 – 2010 odpowiedzialny za produkty i procesy w mBanku, w którym stworzył m.in. unikatowy produkt RUK – Ramową Umowę Kredytową, umożliwiającą zawieranie umowy o kredyt w sposób elektroniczny. We wdrożeniu oprócz samego produktu wykorzystywana była platforma workflow do procesowania wniosków i zawierania umów z Klientami w sposób elektroniczny. W latach 2010 – 2012 na stanowisku kierowniczym w Banku Pocztowym (Naczelnik Wydziału Automatyzacji i Optymalizacji procesów) odpowiedzialny za wdrożenie systemu workflow do obsługi klientów detalicznych i mikrofirm.

Od 5 lat w Banku Gospodarstwa Krajowego, obecnie na stanowisku Naczelnika Automatyzacji Procesów. Odpowiedzialny jest za wdrożenie systemu workflow, modułu analitycznego procesów biznesowych oraz dalszy  rozwój systemów wraz z automatyzację procesów . Wdrożony system oprócz obsługi pracowników Banku obsługuje również klientów zewnętrznych z wykorzystaniem portalu komunikacyjnego BGK Zlecenia.  

"Automatyzacja procesów biznesowych – wpływ na organizację na podstawie wdrożenia systemu workflow wraz z modułem analitycznym w Banku Gospodarstwa Krajowego"

Automatyzacja procesów z wykorzystaniem systemu workflow znacząco zmienia organizację, dając jej możliwość szybkiego reagowania na nadchodzące zmiany, a także kompleksowy monitoring. Daje pełne informacje na jakim etapie przetwarzania jest dany wniosek Klienta, co pozwala sprawnie przekazywać informacje o etapach procesu. Systematyzuje , układa, a przy tym optymalizuje procesy biznesowe w organizacji.  Specyfika Banku Gospodarstwa Krajowego wymaga dużej elastyczności i szybkiego dostosowania do zmian,  np. w programach rządowych. Podczas prelekcji przedstawione zostanie wdrożenie systemu workflow, wpływ na organizację,  monitoring procesów biznesowych oraz proces wdrażania nowych rozwiązań.

 

Hanna Łączyńska - Dyrektor, Centrum Zarządzania Gotówką, PKO Bank Polski

Hanna Łączyńska odpowiada za obrót gotówkowy w Banku, sprawność działania urządzeń samoobsługowych (bankomaty, recyklery, wrzutnie), nadzoruje pracę centrów liczarskich (usługa cash processing dla klientów). Realizuje zadania związane z optymalizacją kosztów obrotu gotówkowego. Ma 20-letnie doświadczenie w bankowości. Pracę rozpoczęła w Citibank (Poland) S.A. awansując od stanowiska referenta do dyrektora operacyjnego regionu. W trakcie tej pracy uczestniczyła w jednym z pierwszych w Polsce wdrożeń outsourcingu, a także połączeniu Citibank (Poland) S.A. z Bankiem Handlowym w Warszawie SA. W PKO Bank Polski opracowała i wdrożyła model funkcjonowania Centrum Zarządzania Gotówką, który pozwala na konkurowanie z podmiotami świadczącymi podobny zakres działalności.
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej, trener biznesu, coach. Uwielbia poznawać świat, zapisywać napotkane obrazy na fotografiach a wrażenia w dzienniku z podróży.
 

Krzysztof Stumpf - Dyrektor Departamentu IT w Raiffeisen Solutions.

Od 18 lat związany z informatyką, od dwóch lat  na stanowisku Dyrektora IT w spółce Raiffeisen Solutions,

W ramach swoich działań w spółce wybudował platformę rkantor.com  i konsekwentnie ją rozwija.

Spółka tworzy też inne rozwiązania informatyczne dla grupy Raiffeisen w Polsce.

Poprzednio przez 7 lat w Raiffeisen Bank Polska S.A. gdzie nadzorował rozwój systemów klasy BPM i CRM oraz systemy transakcyjne,  a w latach 2008-2011 zbudował kompetencje do budowy architektury SOA i wdrożył SOA Governance.

W latach 1998-2007 był związany z Prokom Software (obecnie Asseco Poland), gdzie wdrażał platformę integracyjną w TP S.A. oraz budował i integrował systemy dla rynku kapitałowego (systemy Promak) i ubezpieczeniowego (PZU, WARTA).

Punktem zwrotnym w karierze było przejście z pozycji dostawcy rozwiązań IT do pozycji managera IT w Raiffeisen Bank. To pozwoliło zupełnie inaczej spojrzeć na współpracę dostawcy i zamawiającego, lepiej zrozumieć wzajemne relacje oraz skutecznie budować własne zespoły wytwórcze.

W Raiffeisen Bank Polska w 2011 r. po raz pierwszy zetknął się z metodykami zwinnymi w ramach budowy systemu dla Biura Maklerskiego. Ten model rozwoju oprogramowania promował następnie w banku i w trakcie budowy platformy rkantor.com.

"Wymiana walut w erze bank 3.0"

Bank 3.0 -  jak to widzimy w rkantor.com
Oprogramowanie opensource w fintechach
Bezpieczeństwo transakcji w rkantor.com
Na co czekają fintechy –  Payment Services Directive 2 (PSD2)

 

Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający BCMG Sp. z o.o.

Specialist Member of the BCI (SBCI), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania BS 25999, Project Management Professional (PMP®). Odpowiada za obszar usług związanych z zarządzaniem ciągłością działania (BCM), zarządzaniem ryzykiem, bezpieczeństwem informacji i bezpieczeństwem teleinformatycznym. Obszarem zarządzania ciągłością działania zajmuje się od 8 lat, pracuje dla Klientów z sektora finansowego, energetycznego, paliwowego i telekomunikacyjnego.
Członek Disaster Recovery Institute, Project Management Institute oraz Business Continuity Institution - organizacji promującej od 1994 r. sztukę, najlepsze praktyki i naukę w zakresie zarządzania ciągłością działania. Instytut skupia profesjonalistów o najwyższych zawodowych kwalifikacjach i etyce, realizujących komercyjne usługi w zakresie audytu, budowy i zarządzania planami ciągłości działania.
Były Przewodniczący Grupy Roboczej ds. BCM (Business Continuity Management) przy Forum Technologii Bankowych działającym w ramach Związku Banków Polskich. Członek Prezydium Forum Technologii Bankowych.
Wykładowca Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na kierunku „Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie”.
Współautor Księgi Dobrych Praktyk w obszarze zarządzania ciągłością działania (BCM). Współpracował z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa w ramach prac nad Księgą Dobrych Praktyk BCM.

 

Partnerzy

Squiz to jedna z największych australijskich spółek, która łączy w sobie kompetencje agencji interaktywnej i dostawcy nowoczesnych technologii webowych. Firma operuje w Australii, Anglii, USA oraz od prawie 10 lat w Polsce, zatrudniając 80 osób i obsługując takie podmioty jak: Polski Bank Komórek Macierzystych, Bank BPS, Totalizator Sportowy, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Zamek Królewski w Warszawie, Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie, Urząd Zamówień Publicznych czy Agencję Rozwoju Przemysłu. Squiz zajmuje się cyfrową transformacją firm, specjalizując się w technologiach wykorzystywanych do poprawyCustomer Experience (CX). Firma jest twórcą systemu CMS – Squiz Matrix oraz jednym z największych na świecie partnerów: SugarCRM i Marketo. Rozwiązania Squiz wyróżniane są przez organizacje badawcze takie jak Gartner czy Forrester.
   

Firma VoiceLab jest liderem VoiceBankingu w Polsce. Systemy rozpoznawania mowy firmy VoiceLab zostały wdrożone w Banku Meritum (obecnie Alior), Banku SMART oraz DHL i Ministerstwie Finansów (realizacja projektu Pirios). Bank Meritum otrzymał za wdrożenie systemu rozpoznawania mowy VoiceLab wyróżnienie w konkursie „Lider Informatyki 2014” oraz drugie miejsce w plebiscycie „Złoty Bankier 2014” na najlepsze produkty i usługi finansowe w kategorii innowacja finansowa roku. Otrzymaliśmy w 2015 roku za VoiceBanking główną nagrodę targów Technicon Innowacje. Firma VoiceLab stworzyła własne rozwiązania w zakresie rozpoznawania mowy, speech analytics, biometrii głosowej, które oferujemy w branży finansowej, telekomunikacji, medycynie oraz sądownictwie.

System rozpoznawania mowy VoiceLab otrzymał główną nagrodę „Medal Mercurius Gedanensis” na targach Technicon Innowacje 2012 oraz ZŁOTY MEDAL na targach innowacyjnych technologii w Katowicach INTARG 2016. VoiceLab został nagrodzony również  ZŁOTYM MEDALEM na największych targach wynalazczości INPEX 2013 w USA, SREBRNYM MEDALEM na targach w Belgi oraz BRĄZOWYM MEDALEM na targach wynalazczości w TAIPEI.

VoiceLab Analyze

Nowoczesne rozwiązanie polegające na wyszukiwaniu fraz oraz słów kluczowych w rozmowach telefonicznych, dostarczające analizy wielu tysięcy godzin nagrań, w których zawarte są ważne informacje dotyczące jakości obsługi klienta. Rozwiązanie może być wykorzystywane do monitorowania rozmów telefonicznych call center w przypadkach takich jak: badanie poziomu zadowolenia klientów, wczesne wykrywanie
i definiowanie problemów oraz zagrożeń, analiza interakcji z klientami w określonych sprawach, a także ocena jakości pracy konsultantów. Statystyki dotyczące pożądanych
i niepożądanych kategorii przedstawiane są w formie automatycznie tworzonych raportów, służących do poprawy jakości komunikacji z klientami.

 

Patroni Medialni

   

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym
 

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencja Nowe oblicze bankowości - wykorzystanie technologii jest już V edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce bezpieczeństwa danych i informacji w bankowości możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

2011 2012 2013 2014 2015


Przy poprzednich edycjach współpracowaliśmy z Firmami:

   

Kontakt z organizatorem

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji zachęcamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl