Niezwykle cieszy nas fakt, że druga edycja konferencja dla kadry zarządzającej banków spółdzielczych spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Bardzo miło było nam gościć wszystkich Państwa.
Bardzo dziękujemy za wszelkie miłe słowa skierowane zarówno pod naszym adresem, jak i naszych prelegentów, których ocenili Państwo naprawdę wysoko. Dyskusja, która wywiązała się podczas spotkania świadczy o tym, że program wydarzenia odpowiedział na Państwa oczekiwania, a nasi eksperci mogli rozwiać wszelkie nasuwające się wątpliwości. Te pytania, na które nie otrzymali Państwo odpowiedzi, postaramy się zadać podczas kolejnej edycji wydarzenia.
Patronat Honorowy
![]() |
Partnerzy Brązowi | ||
![]() |
![]() |
![]() |
Partner | Wystawca |
![]() |
W programie konferencji znalazły się takie tematy, jak:
- Zarządzanie ciągłością działania zgodnie z wymaganiami Rekomendacji M i D KNF
Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający Business Continuity Management Group (BCMG) - Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji w instytucjach sektora finansowego - szansa czy zagrożenie?
Robert Pławiak - Członek Stowarzyszenia ISSA Polska - Nowoczesne usługi bankowe dla współczesnego Klienta Banku Spółdzielczego
Piotr Kolano - menedżer klienta - Podkarpacki Bank Spółdzielczy - Kompleksowe bezpieczeństwo informacji według Symantec
Janusz Mierzejewski - Presales Consultant - Symantec Poland Sp. z o.o. - Praktyczne wdrożenie Rekomendacji D KNF w Banku Spółdzielczym (bezpieczeństwo IT i ciągłość działania)
Dominik Konieczny – naczelnik w Biurze Informatyki, Telekomunikacji i Administracji Systemami Bankowymi - Krakowski Bank Spółdzielczy - Rekomendacja D pkt 8 jako baza dla Systemu Zarządzania Danymi banku – wdrożenie Rekomendacji D w jednym z największych banków w Polsce
Tomasz Mierzwa - Wiceprezes Zarządu - ValueTank Sp z o.o. - Rekomendacja D – czy jesteśmy przygotowani do inspekcji?
dr inż. Albert Sadowski – Kierownik Projektu - Kerberos Ochrona Informacji - Kompleksowe bezpieczeństwo informacji według Symantec
Janusz Mierzejewski - Presales Consultant - Symantec Poland Sp. z o.o. - Konflikt interesów w działalności bankowej w kontekście zasad ładu korporacyjnego KNF - interpretacja i praktyka
Sławomir Szepietowski - Partner oraz Arkadiusz Matusiak - Senior Associate w zespole rozwiązywania sporów - Kancelaria Bird&Bird
Partnerzy merytoryczni:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Chcemy podziękować wszystkim obecnym na konferencji, ekspertom, Patronom oraz Partnerom. Mamy nadzieję, że niedługo znów będziemy mieli okazję się spotkać przy kolejnej edycji konferencji:
Quo vadis...BS?
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program konferencji
9.00-9.25 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.25-9.30 |
Powitanie i wprowadzenie |
Anna Włodarska - SuccessPoint Sp. z o.o. |
|
9.30-10.00 |
Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji w instytucjach sektora finansowego - szansa czy zagrożenie? |
Robert Pławiak - Członek Stowarzyszenia ISSA Polska |
|
10.00-10.30 | Kompleksowe bezpieczeństwo informacji według Symantec W trakcie swojej prezentacji prelegent zapozna uczestników z historią i rozwojem firmy Symantec pokazując jej przełożenie na rozwój technologii zabezpieczających dane. Przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania dedykowane dla firm z sektora finansowego z zakresu: kopii zapasowej danych, antywirusów i systemów antyspamowych, ochrony przed wyciekiem danych, szyfrowania kluczowych zasobów w firmach oraz wiele innych pozwalających współczesnym instytucjom działać sprawnie i pewnie w wirtualnym świecie. |
Janusz Mierzejewski - Presales Consultant - Symantec Poland Sp. z o.o. |
|
10.30-10.40 |
Prezentacja Wystawców: Symantec Poland Sp. z o.o., Petrosoft.pl Technologie Informatyczne sp. z o.o. |
10.40-11.00 | Przerwa kawowa | Networking |
11.00-11.30 | Zarządzanie ciągłością działania zgodnie z wymaganiami Rekomendacji M i D KNF
|
Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - Business Continuity Management Group (BCMG) |
|
11.30-12.00 |
Rekomendacja D pkt 8 jako baza dla Systemu Zarządzania Danymi banku – wdrożenie Rekomendacji D w jednym z największych banków w Polsce Prezentacja wniosków i doświadczeń ze zrealizowanego przez ValueTank projekt w zakresie przygotowania banku do spełnienia wymogów Rekomendacji D punkt 8, dotyczącej zarządzania architekturą i jakością danych. |
Tomasz Mierzwa - Wiceprezes Zarządu - ValueTank Sp. z o.o. |
|
12.00-12.30 |
Praktyczne wdrożenie Rekomendacji D KNF w Banku Spółdzielczym (bezpieczeństwo IT i ciągłość działania)
|
Dominik Konieczny – naczelnik w Biurze Informatyki, Telekomunikacji i Administracji Systemami Bankowymi - Krakowski Bank Spółdzielczy |
|
12.30-12.45 |
Przerwa kawowa | Networking |
12.45-13.15 |
Bezpieczne, energooszczędne i efektywne rozwiązania z zakresu klimatyzacji precyzyjnej dla obiektów DC sektora bankowego |
Adam Ważyński - Kierownik Regionalny Działu Sprzedaży HPAC - Emerson Network Power |
|
13.15-13.35 |
Rekomendacja D – czy jesteśmy przygotowani do inspekcji?
|
dr inż. Albert Sadowski – Kierownik Projektu - Kerberos Ochrona Informacji |
|
13.35-14.05 |
Nowoczesne usługi bankowe dla współczesnego Klienta Banku Spółdzielczego |
Piotr Kolano - Menedżer Klienta - Podkarpacki Bank Spółdzielczy | |
14.05-14.35 | Konflikt interesów w działalności bankowej w kontekście zasad ładu korporacyjnego KNF - interpretacja i praktyka |
Sławomir Szepietowski - Partner Arkadiusz Matusiak - Senior Associate w zespole rozwiązywania sporów Kancelaria Bird&Bird |
|
14.35-15.00 |
Sesja pytań i odpowiedzi |
Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem.
Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji
Prelegenci
![]() |
Robert Pławiak - członek Stowarzyszenia ISSA Polska Od początku 2012 roku Dyrektor Biura Strategii i Zarządzania IT w Grupie PZU. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. W latach 1997- 1999 odpowiedzialny za systemy zobrazowania sytuacji powietrznej kraju. Od 1999 roku doświadczenie zawodowe zbierał piastując stanowiska kierownicze w sektorze finansowym m.in. w Bank Handlowy w Warszawie (1999-2001), Inteligo Financial Services (2001-2005), EFG Eurobank Ergasias SA Oddział w Polsce, (2005-2008), FM Bank (2008-2009), Raiffeisen Bank Polska SA (2009-2012). Zarządzając departamentami IT i prowadząc projekty informatyczne w instytucjach finansowo-bankowych zdobył bogate doświadczenie w zakresie budowania efektywnych zespołów IT, budowania strategii IT, zarządzania procesowego, wdrażania ładu korporacyjnego IT Governance oraz bezpieczeństwa informacji oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego. Posiada bogate doświadczenie i wiedzę z zakresu AQAP, ISMS, QMS oraz uprawnienia i certyfikaty audytora wiodącego ISMS/BCP (ISO27001,ISO22301), audytora wiodącego EOQ (ISO9001), IT Security Manager. Członek organizacji ISACA (Silver Member) i ISSA (Senior Member). Autor wielu publikacji na temat bezpieczeństwa informacji a także członek wielu Rad Programowych. |
![]() |
Dariusz Romańczuk, Partner Zarządzający w firmie BCMG Sp. z o.o. Specialist Member of the BCI (SBCI), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania BS 25999, Project Management Professional (PMP®), Trener szkoleń w obszarze BCM. Odpowiedzialny za wdrożenie Rekomendacji M i D w Krakowskim Banku Spółdzielczym. Nadzorował również projekty związane z wdrożeniem Rekomendacji KNF m.in. w Banku Spółdzielczym w Kielcach. Odpowiada za obszar usług w zakresie zarządzania ciągłością działania (BCM), zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem informacji i bezpieczeństwa teleinformatycznego. Tematyką zarządzania ciągłością działania zajmuje się od 7 lat. Realizował projekty dla Klientów z sektora finansowego, energetycznego, paliwowego i telekomunikacyjnego. |
![]() |
Janusz Mierzejewski - Presales Consultant - Symantec Poland Sp. z o.o. Janusz Mierzejewski- absolwent Polish Open University na kierunku Zarządzania i Marketingu. Od ponad 6 lat związany z firmą Symantec (jako przedstawiciel handlowy a od 4 lat jako inżynier produktowy w zakresie technologii backupu i archiwizacji danych). Doświadczenie zdobywał pracując w takich firmach jak Cisco Systems czy Samsung. Prywatnie zapalony audiofil, kinoman oraz miłośnik elektroniki. |
brak zdjęcia |
Piotr Krzysztof Kolano, Menedżer Klienta w Podkarpackim Banku Spółdzielczym Oddział w Przemyślu Doktorant kierunku Ekonomia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W Podkarpackim Banku Spółdzielczym pracuje od 2004 roku, obecnie na stanowisku Menedżera Klienta w Oddziale w Przemyślu. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie na kierunku Zarządzanie Firmą, oraz absolwentem studiów podyplomowych z Bankowości na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Obecnie jest doktorantem IV roku w Katedrze Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i pisze prace doktorską z zakresu bankowości spółdzielczej |
|
Dominik Konieczny – Naczelnik Biura Informatyki, Telekomunikacji i Administracji Systemami Bankowymi KBS Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz studiów podyplomowych z bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ukończył roczny kurs CCNA Regionalnej Akademii Sieci Komputerowych CISCO przy Katedrze Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W latach 1999-2003 pracował jako wdrożeniowiec i serwisant systemów bankowych w firmie SoftNet Sp. z o.o. Od 2003 roku kieruje Biurem Informatyki, Telekomunikacji i Administracji Systemami Bankowymi w Krakowskim Banku Spółdzielczym w Krakowie. Występował jako prelegent na konferencjach związanych z obszarem IT w Bankach m.in. |
|
Tomasz Mierzwa - Wiceprezes Zarządu - ValueTank Jest jednym z pionierów rozwiązań typu Business Intelligence w Polsce oraz ekspertem w zakresie analityki biznesowej. W latach 1995-1998 pracował jako konsultant i kierownik projektów w SAS, uczestnicząc w jednych z pierwszych wdrożeń systemów Hurtowni Danych i systemów raportowo-analitycznych w firmach finansowych i ubezpieczeniowych w Polsce. Od 1998 r. do 2004 r. był jednym z liderów centrum kompetencyjnego Business Intelligence w Infovide, gdzie objął stanowisko Dyrektora Konsultacji. Obecnie współwłaściciel i członek zarządu firmy ValueTank, specjalizującej się w zagadnieniach Business Intelligence oraz Data Governance. Prywatnie pilot samolotowy oraz pasjonat biegania. |
![]() |
dr inż. Albert Sadowski – Kierownik Projektu - Kerberos Ochrona Informacji Jest od 15 lat pracownikiem firmy Kerberos OCHRONA INFORMACJI; pracuje na stanowisku Kierownika Projektu. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem zespołu audytorskiego i realizacją audytów bezpieczeństwa oraz audytów wdrożenia Rekomendacji D KNF. Brał udział w ponad 100 takich projektach w Bankach Spółdzielczych oraz w blisko 200 projekach dla dużych organizacji z bankowości komercyjnej, administracji i korporacji. Jest autorem i prelegantem szkoleń dla Banków Spółdzielczych, poświęconych przygotowaniu Banku Spółdzieczego do Audytu Bezpieczeństwa i Wdrożenia Rekomendacji D KNF (uczestnicy z blisko 250 Banków Spółdzielczych). Wcześniej pracował na wydziale Elektroniki i Techniki Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Praca doktorska dotyczyła kryptologii i ochrony informacji i zatytułowana była "Design and Implementation of the Bit Permutations of the Substituton Permutation Networks". Jest autorem książki "Wybrane zagadnienia kryptologii i ochrony informacji" (Wyd. Helion 2000) oraz kilkudziesięciu artykułów poświęconych bezpieczeństwu teleinformatycznemu dla pism branżowych i informatycznych (m.in. Networld, Unixforum, Netforum, IT Security Magazine). Jest prelegentem kilkunastu krajowych i zagranicznych konferencji i sympozjów poświęconych ochronie informacji (m.in. Krajowa Konferencja Zastosowań Kryptografii ENIGMA, Krajowe Sympozujm Telekomunikacji, Konferencje a cyklu Secure CERT NASK, międzynarodowa konferencja Crypt). |
![]() |
Adam Ważyński - Kierownik Regionalny Działu Sprzedaży HPAC - Emerson Network Power |
![]() |
Sławomir Szepietowski - Partner - Kancelaria Bird&Bird |
![]() |
Arkadiusz Matusiak - Senior Associate w zespole rozwiązywania sporów w polskim biurze Bird & Bird Jest ekspertem prawa karnego i postępowania karnego, specjalizuje się w sprawach karnych. Jest adwokatem z szesnastoletnim doświadczeniem zawodowym. |
Partnerzy konferencji
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl