Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych - tak istotny temat z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem - stał się obecnie jednym z podstawowych elementów długofalowych strategii przedsiębiorstw. Odpowiadając na pytania: jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii, jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem i w końcu jak można było tego uniknąć, dojdziemy do wniosku, że akurat w tej kwestii warto wyjść naprzód, aby nie musieć uczyć się na błędach. Każda firma posiadająca duże zasoby dokumentów oraz różnego rodzaju danych musi zmierzyć się z problematyką ich sprawnego przepływu oraz skutecznego zabezpieczenia. Konferencja podzielona została na dwie sesje: backup i bezpieczeństwo firmowych danych oraz obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie. Zapraszamy na konferencję:

Sprawne procesy, bezpieczne zasoby i dane firmowe
22 czerwca 2017r. Warszawa

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. SESJA: backup i bezpieczeństwo firmowych danych     
 - współczesne zagrożenia dla bezpieczeństwa danych,
 - systemy ochrony danych - przechowywanie i przetwarzanie,
 - automatyczne kopie bezpieczeństwa systemów operacyjnych, plików i danych
 - nośniki kopii zapasowej, backup on-line
 - zapobieganie awariom i ich skutkom
 - zabezpieczenia fizyczne (ochrona serwerowni),
 - bezpieczne data center
 - rozwiązania storage’owe
 - bezpieczeństwo w chmurze,
 - bezpieczeństwo środowisk wirtualnych,
 - odzyskiwanie danych, disaster recovery, zapasowe centra danych
 - szyfrowanie i ochrona przed wyciekiem
 - zarządzane backupem
 - outsourcing usług
 - jak to robią inni - case study
II. SESJA: obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie
 - sprawne zarządzanie i przetwarzanie dokumentacji
 - workflow - automatyzacja procesów
 - optymalizacja procedur, zarządzanie uprawnieniami i dostępem
 - mobilny obieg dokumentów i udostępnianie
 - bezpieczeństwo dokumentacji i danych
 - archiwizacja i ochrona zasobów
 - redukcja kosztów i zasobów (OCR/OMR, digitalizacja, replikacja, syst. faksowe, skaner, mail)
 - drukowanie - wydajnie znaczy oszczędnie
 - e-faktura - automatyzacja, dostępność i wygoda
 - systemy na miarę potrzeb - przegląd rozwiązań i ich zalet
 - systemy wspierające - portale korporacyjne inter/intra/extranet
 - integracja narzędzi i systemów
 - jak to robią inni - case study

Konferencję kierujemy do:
- kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, CIO, dyrektorów i kierowników działów,
- dyrektorów i kierowników administracyjnych, osoby zajmujące się obiegiem informacji i danych,
- osoby odpowiedzialne za obieg, archiwizację, ewidencję dokumentów i bezpieczeństwo zasobów
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie ryzykiem oraz politykę ciągłości działania,
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów technicznych,
- osoby odpowiedzialne za optymalizację procesów, zasobów i kosztów

------------------

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli są Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Małgorzata Baudisz
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. + 48 720 911 821
e-mail: malgorzata.baudisz@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Do tej pory organizując konferencje o podobnej tematyce, współpracowaliśmy m.in. z następującymi firmami:

   

 

Patroni Medialni

     

 

Kontakt z Organizatorem

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Katarzyna Brejnakowska
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
e-mail: katarzyna.brejnakowska@successpoint.pl