Dołącz do nas na FB

„Nikt nie planuje, po to by się nie udało.
Po prostu niektórym nie udaje się planować!”

Data: 18 października 2012
Miejsce: Golden Tulip Warsaw Centre, ul. Towarowa 2, Warszawa
http://www.goldentulipwarsawcentre.com/default.aspx?Language=PL

Zaproszenie do pobrania



Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w I KONGRESIE BUSINESS CONTINUITY MANAGEMENT organizowanym przez Multitrain Sp. z o.o. oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

Wydając Księgę dobrych praktyk w zakresie zarządzania ciągłością działania, Forum Technologii Bankowych planuje rozpocząć cykl corocznych konferencji poświęconych tematyce Business Continuity Management.

Analizując zdarzenia nadzwyczajne, dotykające przedsiębiorstw działających we wszystkich gałęziach przemysłu, potwierdza się fakt, iż jedynie organizacje, które zaplanowały reakcję na sytuację kryzysową były w stanie utrzymać się na rynku. Celem konferencji jest zapoznanie uczestników z kierunkami rozwoju oraz rozpoczęcie wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami różnych sektorów w zakresie ciągłości działania.

Współogranizatorzy Kongresu:



Patron Kongresu:


Partnerzy Główni Kongresu:

Partnerzy Merytoryczni Kongresu:

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną:

- Business Continuity Management (BCM) – główne założenia zarządzania w obliczu wystąpienia sytuacji kryzysowej - Księga dobrych praktyk w zakresie zarządzania ciągłością działania – jako ważny czynnik sprzyjający podwyższaniu poziomu bezpieczeństwa i niezawodności instytucji zaufania publicznego - Zarządzanie ciągłością działania w bankowości – zestawienie różnych modeli BCM - BCM w outsourcingu – outsourcing w BCM – jak wymagania zarządzania ciągłością działania wpływają na outsourcing oraz czy i jak zarządzanie ciągłością działania może być przedmiotem outsourcingu. - Case study

Specjalnie dla przedstawicieli Banków i Firm IT - Członków Rady Bankowości Elektronicznej, przedstawicieli  Forum Technologii Bankowych, Rady Wydawców Kart Bankowych, Komitetu Agentów Rozliczeniowych, Forum Bezpieczeństwa Transakcji Elektronicznych, Forum ds. Przeciwdziałania Oszustwom Kartowym, a także SEPA Polska oraz przedstawicieli firm ubezpieczeniowych przygotowaliśmy wyjątkową ofertę uczestnictwa. Tylko podczas tej konferencji mogą Państwo uczestniczyć w spotkaniu na preferencyjnych warunkach, tj. za 300 zł netto, za 350zł netto z Księgą Dobrych Praktyk w zakresie BCM. W tej cenie mają Państwo zapewnione: udział w prelekcjach przygotowanych przez ekspertów, możliwość udziału w wieczornym bankiecie oraz komplet materiałów konferencyjnych. Cena konferencji dla pozostałych uczestników wynosi 600 zł netto/650 zł netto z Księgą Dobrych Praktyk w zakresie BCM.

Wyrażamy nadzieję, że nasze zaproszenie spotka się z Państwa zainteresowaniem i zaszczycą nas Państwo swoją obecnością dołączając do grona uczestników spotkania.

Patroni medialni:

Nadchodzące wydarzenia