Rozwój instytucji finansowych uwarunkowany jest wieloma czynnikami, wśród których istotne miejsce zajmują nowoczesne narzędzia analityki biznesowej, pozytywnie oddziałujące na wydajność procesów zachodzących w obrębie firmy.
Analizując poprawność procesów decyzyjnych, można trafnie określić efektywność procesów operacyjnych, co z kolei pozwala na opracowanie adekwatnej dla specyfiki firmy strategii działań.
Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konferencji:
"Analityka biznesowa i procesy w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych"
17 kwietnia 2018 r. | Warszawa
LOKALIZACJA:
Novotel Warszawa Airport
ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa
Sala Wigura
Partnerzy: | ||
![]() |
![]() |
![]() |
Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:
- "Projektowe podejście do zarządzania procesami?"
Marek Kowalczyk - Managing Partner, MANDARINE Project Partners
- "Wiedza pochodząca od klienta. Wymiary i perspektywy badawcze."
dr Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
- "Komunikacja w analizie."
Teresa Bartoszewska - Niezależny ekspert
-
"Wsparcie narzędzi analitycznych w procesach obsługi klienta."
Paweł Krajewski - Dyrektor Handlowy ds. Rozwiązań dla Sektora Finansowego, DomData AG Sp. z o.o.
Adam Janczewski - Product Manager, DomData AG Sp. z o.o.
-
"Znaczenie norm ISO 9001 dla współczesnych przedsiębiorstw"
dr Maria Elżbieta Nadolna – Ekspert ds. ISO w Acciona Nieruchomości sp. z o.o., Rzeczoznawca IR Polskiego Towarzystwa Informatycznego, certyfikowany Audytor Systemu Zarządzania Jakością wg norm PN EN 9001:2009 i PN EN 9001:2015 - "Architektura Biznesowa i Architektura Procesów – sojuszniczki czy konkurentki?"
Adriana Dębska-Gil - Partner, Process Renewal Group Polska
Tematyka konferencji:
I. BPM - zarządzanie procesami biznesowymi
1. analiza i opis procesów
2. projektowanie procesów
3. modelowanie procesów biznesowych
4. zarządzanie i audyt procesów
5. symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
6. technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
7. Business Process Outsourcing (BPO)
8. Business Activity Monitoring (BAM)
9. Service Oriented Architecture (SOA)
II. BI - problemy wdrożeń a korzyści
1. infrastruktura analityczna - narzędzia do zaawansowanej analityki
(OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie-strategiczne
i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
2. analityka predyktywna
3. integracja z innymi systemami
4. gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
5. zarządzanie danymi i ich jakością
6. BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
7. Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie,
budżetowanie)
8. dobre praktyki wdrożeniowe
Do BEZPŁATNEGO udziału w konferencji zapraszamy:
- kadrę zarządzającą banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych
- przedstawicieli branży ubezpieczeniowej i innych instytucji finansowych,
- przedstawicieli i członków zarządów,
- osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację,
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów,
- menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.
![]() |
Fundator książek:
|
![]() |
Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Rejestracja możliwa jest poprzez formularz zgłoszeniowy >>>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji
Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.
Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.
*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione
zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie,
powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych
bez zgody autora jest zabronione.
Lokalizacja
Novotel Warszawa Airport
02-134 Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1
Sala Wigura
Parking:
Wjazd od ulicy 1 Sierpnia
Koszt: 5 złotych brutto / godzina
![]() |
![]() |
Program
9.10 - 9.45 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.45 - 9.50 |
Powitanie i wprowadzenie |
9.50 - 10.20 |
"Wiedza pochodząca od klienta. Wymiary i perspektywy badawcze." dr Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego |
10.20 - 10.50 |
"Wsparcie narzędzi analitycznych w procesach obsługi klienta" |
10.50 - 11.00 | Prezentacja wystawców |
11.00 - 11.30 |
Przerwa kawowa |
11.30 - 12.10 |
"Projektowe podejście do zarządzania procesami?" |
12.10 - 12.40 |
"Architektura Biznesowa i Architektura Procesów – sojuszniczki czy konkurentki?" |
12.40 -13.00 |
Przerwa kawowa |
13.00 - 13.30 |
"Znaczenie norm ISO 9001 dla współczesnych przedsiębiorstw" dr Maria Elżbieta Nadolna - Ekspert ds. ISO w Acciona Nieruchomości sp. z o.o., Rzeczoznawca IR Polskiego Towarzystwa Informatycznego, certyfikowany Audytor Systemu Zarządzania Jakością wg norm PN EN 9001:2009 i PN EN 9001:2015 |
13.30 - 14.00 |
"Komunikacja w analizie." |
14.00-14.10 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Partnerzy
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Prelegenci
dr Maria Elżbieta Nadolna - Ekspert ds. ISO w Acciona Nieruchomości sp. z o.o., Rzeczoznawca IR Polskiego Towarzystwa Informatycznego, certyfikowany Audytor Systemu Zarządzania Jakością wg norm PN EN 9001:2009 i PN EN 9001:2015 Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania. Wieloletni menadżer przedsiębiorstw medialnych, członek-przedstawiciel polskich mediów publicznych w Komitecie Telewizyjnym Europejskiej Unii Nadawców (EBU), pełnomocnik Zarządu w postępowaniach procesowych przed Sądem Federalnym w Nowym Yorku, administrator merytoryczny w zakresie wdrażania systemu informatycznego SAP R/3 - moduł Controllingu (CO). Inicjator merytoryczny wielu rozwiązań informatycznych w zakresie baz danych w tym m.in. portalu B2B, bazy rozliczeniowej produkcji audycji telewizyjnych, Biblioteki Praw publicznego nadawcy telewizyjnego. Kierownik projektu formatowania audycji telewizyjnych pod kątem sprzedaży licencji zagranicznych, współtwórca rozwoju polskiego rynku DVD opartego na koncepcji rekonstrukcji archiwalnego obrazu filmowego. Prowadzi bieżące projekty wdrożeniowe systemów ERP w oparciu o metody PMP oraz normy ISO. |
|
![]() |
Pogromca złej wielozadaniowości, praktyk zarządzania projektami. Z zespołem MANDARINE Project Partners (http://mandarine.co) pomógł zrealizować na czas największy w Europie projekt IPO: wejście na Giełdę Papierów Wartościowych grupy kapitałowej PGE SA, w którym pracowało jednocześnie 2000 osób na terenie całej Polski. Na co dzień pracuje z firmami, które mają trudności w terminowej realizacji projektów, zmagają się z realizacją zbyt wielu tematów naraz („bieganie z pustymi taczkami”) i mają problemy z uzyskaniem rzetelnej informacji o realnym stanie zaawansowania projektów. Wykładowca programów MBA/EDBA i studiów podyplomowych m.in. w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN, na Politechnice Warszawskiej, Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. |
![]() |
dr Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, strategicznego zarządzania marketingowego i analiz marketingowych. |
|
|
![]() |
Teresa Bartoszewska - Niezależny ekspert Starszy eksper analizy w obszarze finansowo - ubezpieczniowym. Ponad 15 lat doświadczenia w obszarze analizy. W pracy zawodowej najważniejsze jest dla niej ukierunkowanie na cel, który jest możliwy dzięki dobrej komunikacji.Skończyła studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej na kierunku - Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem informacji w środowisku IT. |
![]() |
|
![]() |
Adam Janczewski - Product Manager, DomData AG Sp. z o.o. Posiada 13-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów analitycznych i BPM w organizacjach. Prowadzi projekty nie tylko w Polsce, ale też w Niemczech, Szwajcarii i Francji. Współpracuje zarówno ze średnimi, jak i dużymi klientami. Od 9 lat kieruje rozwojem produktu analitycznego InForum BI Studio, a od 3 lat także platformy Ferryt Enterprise. |
![]() |
adw. Patryk Dykas - LEGAL BRAND Kancelaria Adwokacka mec. Patryk Dykas - adwokat, założyciel firmy prawniczej LEGAL BRAND. Posiada bogate doświadczenie z zakresu ochrony danych osobowych oraz działalności podmiotów w branży marketingowej i e-commerce. Pełnił funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) w polskim oddziale jednej z największych agencji reklamowych na świecie. Główny obszar jego specjalizacji stanowi szeroko rozumiane prawo własności intelektualnej, mediów i nowych technologii (IP/IT/TMT). W praktyce zawodowej zajmuje się również aspektami prawnymi komercjalizacji badań naukowych i prac rozwojowych (R&D). |
![]() |
Adriana Dębska-Gil - Partner, Process Renewal Group Polska Od ponad 20 lat zawodowo stosuje zarządzanie procesami biznesowymi podczas realizacji różnorodnych projektów dla sektora prywatnego, spółek Skarbu Państwa i administracji państwowej. Specjalizuje się w tworzeniu i wykorzystaniu architektury procesów do zarządzania grupami kapitałowymi i pojedynczymi organizacjami. Do 2003 roku swoje doświadczenia zawodowe zdobywała pełniąc kierownicze funkcje w firmach sektora telekomunikacyjnego, a od 2003 jest konsultantem Process Renewal Group Polska (www.prgpolska.pl) wspierającej organizacje we wprowadzaniu systemowego podejścia procesowego. |
Poprzednie Edycje
Zarządzanie procesami biznesowymi, narzędzia do budowania strategii firmy czy zdobywanie przewagi nad konkurencją poprzez wdrażanie procesów to tematy, które poruszamy na naszych konferencjach co roku.
Uważamy, że są to zagadnienia o których warto dyskutować, gdyż dzisiejszy świat rozwija się tak szybko, że pozostanie "w tyle" oznacza utratę, nie tylko ciekawych informacji, ale też klienta czy pieniędzy.
Edycje:
W poprzednich edycjach, o tym jak ważne jest działanie w obszarach zarządzania procesami biznesowymi, informowali nas:
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]()
|
![]() |
![]()
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]()
|
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Kontakt z organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:
Klaudia Moskała
Koordynator Projektu
tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl