Dołącz do nas na FB

Rozwój przedsiębiorstwa uwarunkowany jest wieloma czynnikami, wśród których istotne miejsce zajmują nowoczesne narzędzia analityki biznesowej, pozytywnie oddziałujące na wydajność procesów zachodzących w obrębie firmy.

Analizując poprawność procesów decyzyjnych, można trafnie określić efektywność procesów operacyjnych, co z kolei pozwala na opracowanie adekwatnej dla specyfiki firmy strategii działań.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konferencji:

"Analityka biznesowa i procesy"
31 sierpnia 2017 r. | Warszawa


>>REJESTRACJA<<

 

Partner:

 


Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

  • "Zarządzanie danymi i ich jakością."
    Dariusz Gałęzowski - Dyrektor, Biuro Zarządzania Jakością Danych, PKO Bank Polski
     
  • "Business Process Management - praktyka okiem prawnika."
    Edyta Gosk-Grodzka - Adwokat / Radca Prawny, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska
    Krzysztof Freliszka - Adwokat, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska
     
  • "Od skanowania do raportowania."
    dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.
     
  • "Wiedza pochodząca od klienta. Wymiary i perspektywy badawcze."
    dr Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
     
  • "Innowacyjność zarządzania procesami w przedsiębiorstwach rynku medialnego"
    dr Maria Elżbieta Nadolna
    - Niezależny Ekspert


>>PROGRAM KONFERENCJI<<


Tematyka konferencji:

I. BPM - zarządzanie procesami biznesowymi:
 1. Analiza i opis procesów,
 2. Projektowanie procesów,
 3. Modelowanie procesów biznesowych,
 4. Zarządzanie i audyt procesów,
 5. Symulacje i optymalizacja procesów biznesowych,
 6. Technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych,
 7. Business Process Outsourcing (BPO),
 8. Business Activity Monitoring (BAM),
 9. Service Oriented Architecture (SOA).

II. Infrastruktura i narzędzia analityczne:
 1. BI - problemy wdrożeń a korzyści,
 2. BIG DATA - nowe możliwości analizy danych,
 3. Analityka predyktywna,
 4. Customer Intelligence,
 5. Rola IoT i sztucznej inteligencji,
 6. Infrastruktura analityczna i integracja z innymi systemami,
 7. Gromadzenie, integracja danych / hurtownie danych,
 8. Bezpieczeństwo oraz zarządzanie danymi i ich jakością.


Do udziału w konferencji zapraszamy:

- kadrę zarządzającą instytucji finansowych oraz branży modowej, handlu, usług, energetyki, ochrony zdrowia, edukacji, produkcji i innych,
- przedstawicieli administracji publicznej,
- przedstawicieli firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i cyberbezpieczeństwo,
- członków zarządów oraz przedstawicieli przedsiębiorstw wykorzystujących lub widzących potencjał w analityki, w działalności formy oraz w budowaniu przewagi konkurencyjnej,
- osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację przedsiębiorstw / instytucji,
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- menedżerów biorący udział w ustalaniu kształtu procesów,
- menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych i marketingowych.

 
Fundator książek:
 
 
 
 
 


Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Rejestracja możliwa jest poprzez formularz zgłoszeniowy >>>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.

Wsparcie Merytoryczne:
   


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione
zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie,
powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych
bez zgody autora jest zabronione.

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych
(1 000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy SuccessPoint Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 5 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.

Formularz fax do pobrania

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SuccessPoint Sp. zo.o., Warszawa, ul. Barkocińska 6, danych zawartych w niniejszym formularzu zgłoszenia, w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie prowadzonej przez SuccessPoint Sp. z o.o. działalności gospodarczej (marketingowej) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która weszła w życie 10.03.2003 r.

Wyrażam również zgodę zgodę na umieszczenie danych w bazie adresowej SuccessPoint Sp. z o.o., zachowując prawo do ich wglądu, poprawiania lub usunięcia oraz na przekazanie danych teleadresowych partnerom / sponsorom konferencji / szkolenia.

Lokalizacja

Dago Centrum
Warszawa, ul. Rondo Onz 1
II piętro
(sala 1 +2)

Program

9:00 - 9:30

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.30 - 9.35

Powitanie 
Klaudia Moskała - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.35 - 10.05

"Zarządzanie danymi i ich jakością."
Dariusz Gałęzowski - Dyrektor, Biuro Zarządzania Jakością Danych, PKO Bank Polski

10.05- 10.35

Wolny wykład

10.35- 10.55

"Od skanowania do raportowania."
dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.

10.55 11.05

Prezentacja wystawców : Astrafox Sp. z o.o.

11.05 - 11.30

Przerwa kawowa

11.30 - 12.00

Wolny wykład

12.00- 12.30

Wolny wykład

12:30 - 13.00

"Wiedza pochodząca od klienta. Wymiary i perspektywy badawcze."
dr Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

13:00- 13.15

Przerwa kawowa

13.15- 13.35

"Innowacyjność zarządzania procesami w przedsiębiorstwach rynku medialnego"
dr Maria Elżbieta Nadolna
- Niezależny Ekspert

13.35- 14:05

"Business Process Management - praktyka okiem prawnika."
Edyta Gosk-Grodzka - Adwokat / Radca Prawny, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska
Krzysztof Freliszka - Adwokat, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska

14.05- 14.20

Losowanie nagród. Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Partnerzy

ASTRAFOX dostarcza usługi i rozwiązania biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:

  • Workflow (AMODIT),
  • Business Intelligence (Tableau, Alteryx)
  • rozwiązania ERP (Comarch ERPXL)
  • portale korporacyjne (SharePoint),
  • programowanie .NET (systemy pisane na zamówienie)
  • serwis IT (opieka nad infrastrukturą, sprzęt, oprogramowanie)
   

 

Prelegenci

dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox (dawniej Datacom Software). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu (textmining). Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem.

dr Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, strategicznego zarządzania marketingowego i analiz marketingowych.

Edyta Gosk-Grodzka - Adwokat / Radca prawny, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradzała w projekcie „Internet dla Mazowsza”, realizowanym na rzecz Województwa Mazowieckiego. Brała udział w projektach na rzecz Ministerstwa Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego oraz w procesach prywatyzacji spółek Skarbu Państwa. Prowadzi bieżące obsługi prawne firm oraz nadzoruje procesy łączenia, podziału, przekształcania oraz likwidacji i upadłości spółek.
 


Krzysztof Freliszka - Adwokat, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska

Adwokat, absolwent WPiA UW, członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Od początku kariery prawniczej zajmuje się praktyką prawa cywilnego i handlowego. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorstw polskich i zagranicznych, zwłaszcza w obszarze wdrożeń i ochrony nowych, innowacyjnych technologii. Z pasją śledzi nowinki techniczne i analizuje kontekst prawny ich funkcjonowania. Uczestniczył w projektach doradczych na rzecz Ministerstwa Skarbu i jednostek samorządu terytorialnego, a także w procesie prywatyzacji spółek Skarbu Państwa.

dr Maria Elżbieta Nadolna – Niezależny Ekspert, Rzeczoznawca IR Polskiego Towarzystwa Informatycznego, certyfikowany Audytor Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN EN 9001:2009  

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania. Wieloletni menadżer przedsiębiorstw medialnych, członek-przedstawiciel polskich mediów publicznych w Komitecie  Telewizyjnym Europejskiej Unii Nadawców (EBU), pełnomocnik Zarządu w  postępowaniach procesowych przed Sądem Federalnym w Nowym Yorku, administrator merytoryczny w zakresie wdrażania systemu informatycznego SAP R/3 - moduł Controllingu (CO). Inicjator merytoryczny wielu rozwiązań informatycznych w zakresie baz danych w tym m.in. portalu B2B, bazy rozliczeniowej produkcji audycji telewizyjnych, Biblioteki Praw publicznego nadawcy telewizyjnego. Kierownik projektu formatowania audycji telewizyjnych pod kątem sprzedaży licencji zagranicznych, współtwórca rozwoju polskiego rynku DVD opartego na koncepcji rekonstrukcji archiwalnego obrazu filmowego. Prowadzi bieżące projekty wdrożeniowe systemów ERP w oparciu o metody PMP oraz normy ISO.

 

Poprzednie edycje

Zarządzanie procesami biznesowymi, narzędzia do budowania strategii firmy czy zdobywanie przewagi nad konkurencją poprzez wdrażanie procesów to tematy, które poruszamy na naszych konferencjach co roku.
Uważamy, że są to zagadnienia o których warto dyskutować, gdyż dzisiejszy świat rozwija się tak szybko, że pozostanie "w tyle" oznacza utratę, nie tylko ciekawych informacji, ale też klienta czy pieniędzy.

Edycje:

23 lutego 2016 r. >>

31 stycznia 2017 r. >>


W poprzednich edycjach, o tym jak ważne jest działanie w obszarach zarządzania procesami biznesowymi, informowali nas:

 

BOC
Rodan IST

        

 

 

 

 

 

 

 

Simple

 

 

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Klaudia Moskała
Koordynator Projektu

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl

Patroni Medialni

 
 
 
 
     

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Klaudia Moskała
Koordynator Projektu

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl