23 lutego 2016 r. w Golden Floor Plaza, już po raz XIII odbyła się konferencja poświęcona tematom analityki biznesowej i procesom zachodzącym w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych.
Podczas wydarzenia mieliśmy przyjemność gościć uczestników, którzy licznie przybyli w poszukiwaniu wiedzy i rozwiązań. Po raz kolejny nie zawiedliśmy słuchaczy, którzy przyjeżdżając na naszą konferencję, oczekiwali wysokiego poziomu prezentacji i wartościowych rozmów, zarówno podczas przerw, jak i po samej konferencji.
Po krótkim przywitaniu gości, szybko przeszliśmy do właściwej części konferencji, najważniejszej dla uczestników, a mianowicie do wykładów. Jako pierwszy, porwał słuchaczy, Pan Andrzej Kraszewski, który przybliżył temat zarządzania procesami biznesowymi a prognozowanie i budżetowanie w instytucjach finansowych. Następnie pałeczkę „prezentera” przejął niezwykle charyzmatyczny przedstawiciel firmy Mineral Midrange, Pan Tomasz Lewicki, który zaprezentował temat: IMB Business Analitics dla ubezpieczeń. Tę część konferencji zamykał bardzo szczegółowy wykład, odnośnie optymalizacji procesów biznesowych z wykorzystaniem funkcji analitycznych systemów BPM, reprezentanta firmy DomData, Pan Paweł Krajewski.
Po aktywnej przerwie (gdyż nie było osoby, która by nie nawiązywała rozmów i znajomości, przy kawie i ciasteczku), swoje podejście do analizy kontekstu biznesowego procesu z wykorzystaniem IGOE, zaprezentowała Pani Joanna Woźniakowska. Kolejne wystąpienie, o nowych możliwościach wykorzystywania analizy rozmów telefonicznych w call center, poprowadził Pan Tomasz Szwelnik, prezes firmy VoiceLab. Tym wystąpieniem zakończyliśmy drugą część konferencji, co pozwoliło uczestnikom na podładowanie energii i rozmowę z prelegentami.
Po przerwie,swój wykład, od modelu procesu w notacji BPMN po weryfikację jego sprawności metodami symulacyjnymi, poprowadził Pan Piotr Biernacki. „Ostatnie słowo” należało do Pana Jakuba Cela, który mówił o wykorzystaniu BI do analizy e-mail w procesie sprzedaży. Konferencję zakończyło rozdanie atrakcyjnych nagród – wysokiej jakości słuchawek od firmy VoiceLab i książek o niezwykle wartościowej treści od PWN.
Serdecznie dziękujemy wszystkim Uczestnikom, Prelegentom i Partnerom za pomoc we współorganizacji tegorocznej konferencji.
Mamy nadzieję, że niedługo spotkamy się po raz kolejny. Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych edycjach!
Patronat Honorowy: | ||
![]() |
![]() |
![]() |
Partnerzy Brązowi: | |||
![]() |
![]() |
Partner:
Firma uczestnicząca:
Partner wspierający:
![]() |
Fundator książek : | ||
![]() |
![]() |
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program konferencji
9.00 - 9.25 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.25 - 9.30 |
Powitanie i wprowadzenie |
09.30 - 10.00 |
Zarządzanie procesami biznesowymi a prognozowanie i budżetowanie w instytucjach finansowych |
10.00 - 10.30 |
IBM Business Analytics dla ubezpieczeń Tomasz M. Lewicki - Mineral Mirange S.A. |
10.30 - 11.00 |
Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem funkcji analitycznych systemów BPM |
11.00 - 11.10 |
Prezentacja wystawców: Mineral Mirange S.A., |
11.10 - 11.40 |
Przerwa kawowa |
11.40- 12.10 |
Analiza kontekstu biznesowego procesu z wykorzystaniem IGOE, czyli o tym jak angażować kierownictwo w prace procesowe |
12.10 - 12.30 |
VoiceLab Analyze - nowe możliwości wykorzystania analizy rozmów telefonicznych w call center |
12.30 - 12.50 |
Przerwa kawowa |
12.50 - 13.20 |
Wyprzedzić CRM - wykorzystanie BI do analizy e-mail w procesie sprzedaży |
13.20 - 13.50 |
Od modelu procesu w notacji BPMN po weryfikację jego sprawności metodami symulacyjnymi. |
13.50 - 14.10 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Partnerzy
Prelegenci
![]() |
Andrzej Kraszewski - Iglotex Jest związany z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO i członek zarządów m.in. takich spółek jak Żabka Sp. z o.o., Kamis SA, Iglotex SA czy Bomi SA. Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny) oraz Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA). Uczestnik i prelegent wielu seminariów i szkoleń, m.in. na londyńskiej i warszawskiej giełdzie papierów wartościowych, prowadził też zajęcia dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego z wyceny przedsiębiorstw.
|
![]() |
mgr inż. Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu, Voice Lab Sp. z o.o. |
![]() |
Piotr Biernacki - MGX Infoservice |
![]() |
Jakub Cel – Product Manager w Grupie Interia.pl Z Grupą Interia.pl związany od blisko czterech lat. Obecnie w Dziale Komunikacji odpowiada za rozwój usług hostingowych i pocztowych dedykowanych dla sektora B2B w tym e-mailowe rozwiązania data mining. Wcześniej w charakterze kierownika projektu i właściciela produktu pracował nad rozwojem wielu czołowych serwisów Grupy, a także kilku projektów startup’owych. Ukończył Zarządzanie Produkcją na krakowskim AGH, a doświadczenie zawodowe zdobywał kolejno w Grupie RMF i Comarch SA. |
![]() |
Joanna Woźniakowska - Process Renewal Group Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w reorganizacji i rozwoju organizacji oraz projektowaniu i optymalizacji procesów biznesowych. Od 5 lat doradza jako zewnętrzny konsultant. Specjalizuje się we wdrożeniach podejścia procesowego, tworzeniu i wdrażaniu Architektury procesów oraz zasad systemowego zarządzania poprzez procesy i optymalizacji procesów. We wdrożeniach podejścia procesowego korzysta z wcześniejszych doświadczeń zdobytych w biznesowych jednostkach organizacji. Łączy podejście procesowe z wątkami kulturowymi i narzędziami badawczymi. |
![]() |
Tomasz M. Lewicki - MINERAL MIDRANGE S.A. Jest współzałożycielem i akcjonariuszem MINERAL MIDRANGE S.A. pełniącym funkcję Prezesa Zarządu. Z wykształcenia jest informatykiem, w 1994 r. uzyskał tytuł licencjata w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, natomiast tytuł magistra uzyskał na wydziale Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Szczecińskiego w roku 1996. W trakcie swojej kariery zawodowej zawsze zawiązany był z dziedziną technologii informatycznych, a w szczególności integracji oprogramowania i analizą danych. Pracował jako analityk – programista w DMZ „Chemak” w Szczecinie oraz specjalista w Zespole Systemów Giełdowych Giełdy Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie. Studiował archeologię oraz fotografię artystyczną. W wolnym czasie gra na gitarze i uwielbia tworzyć muzykę. Regularnie trenuje biegi oraz jest miłośnikiem grzybobrania. |
![]() |
Paweł Krajewski - DomData AG Sp. z o.o. Dyrektor Handlowy ds. Rozwiązań dla Sektora Finansowego Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 1997 roku związany z tworzeniem rozwiązań dla sektora finansowego w firmach Sygnity, Emax. W DomData odpowiada za produkty i usługi dedykowane dla banków i firm ubezpieczeniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z usprawnianiem różnych procesów zachodzących w instytucjach finansowych. Jego hobby to wędrówki górskie oraz film. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Poprzednie edycje
Zarządzanie procesami biznesowymi, narzędzia do budowania strategii firmy czy zdobywanie przewagi nad konkurencją poprzez wdrażanie procesów to tematy, które poruszamy na naszych konferencjach co roku.
Uważamy, że są to zagadnienia o których warto dyskutować, gdyż dzisiejszy świat rozwija się tak szybko, że pozostanie "w tyle" oznacza utratę, nie tylko ciekawych informacji, ale też klienta czy pieniędzy.
W poprzednich edycjach, o tym jak ważne jest działanie w obszarach zarządzania procesami biznesowymi, informowali nas:
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]()
|
![]() |
![]()
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]()
|
![]() |
|
|||
|