Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

23 lutego 2016 r. w Golden Floor Plaza, już po raz XIII odbyła się konferencja poświęcona tematom analityki biznesowej i procesom zachodzącym w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych.

Podczas wydarzenia mieliśmy przyjemność gościć uczestników, którzy licznie przybyli w poszukiwaniu wiedzy i rozwiązań. Po raz kolejny nie zawiedliśmy słuchaczy, którzy przyjeżdżając na naszą konferencję, oczekiwali wysokiego poziomu prezentacji i wartościowych rozmów, zarówno podczas przerw, jak i po samej konferencji. 

Po krótkim przywitaniu gości, szybko przeszliśmy do właściwej części konferencji, najważniejszej dla uczestników, a mianowicie do wykładów. Jako pierwszy, porwał słuchaczy, Pan Andrzej Kraszewski, który przybliżył temat zarządzania procesami biznesowymi a prognozowanie i budżetowanie w instytucjach finansowych. Następnie pałeczkę „prezentera” przejął niezwykle charyzmatyczny przedstawiciel firmy Mineral Midrange, Pan Tomasz Lewicki, który zaprezentował temat: IMB Business Analitics dla ubezpieczeń. Tę część konferencji zamykał bardzo szczegółowy wykład, odnośnie optymalizacji procesów biznesowych z wykorzystaniem funkcji analitycznych systemów BPM, reprezentanta firmy DomData, Pan Paweł Krajewski

Po aktywnej przerwie (gdyż nie było osoby, która by nie nawiązywała rozmów i znajomości, przy kawie i ciasteczku), swoje podejście do analizy kontekstu biznesowego procesu z wykorzystaniem IGOE, zaprezentowała Pani Joanna Woźniakowska. Kolejne wystąpienie, o nowych możliwościach wykorzystywania analizy rozmów telefonicznych w call center, poprowadził Pan Tomasz Szwelnik, prezes firmy VoiceLab. Tym wystąpieniem zakończyliśmy drugą część konferencji, co pozwoliło uczestnikom na podładowanie energii i rozmowę z prelegentami. 

Po przerwie,swój wykład, od modelu procesu w notacji BPMN po weryfikację jego sprawności metodami symulacyjnymi, poprowadził Pan Piotr Biernacki. „Ostatnie słowo” należało do Pana Jakuba Cela, który mówił o wykorzystaniu BI do analizy e-mail w procesie sprzedaży. Konferencję zakończyło rozdanie atrakcyjnych nagród – wysokiej jakości słuchawek od firmy VoiceLab i książek o niezwykle wartościowej treści od PWN. 

Serdecznie dziękujemy wszystkim Uczestnikom, Prelegentom i Partnerom za pomoc we współorganizacji tegorocznej konferencji.
Mamy nadzieję, że niedługo spotkamy się po raz kolejny. Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych edycjach!

 

Patronat Honorowy: 

 

Partnerzy Brązowi:

Partner:

Firma uczestnicząca:


Partner wspierający:

 

Fundator książek :

 

***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

9.00 - 9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie i wprowadzenie
Aleksander Bownik - SuccessPoint Sp. z o.o.

09.30 - 10.00

Zarządzanie procesami biznesowymi a prognozowanie i budżetowanie w instytucjach finansowych
Andrzej Kraszewski - Senior Finance Executive

10.00 - 10.30

IBM Business Analytics dla ubezpieczeń
Tomasz M. Lewicki - Mineral Mirange S.A.
10.30 - 11.00

Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem funkcji analitycznych systemów BPM
Paweł Krajewski - DomData AG Sp. z o.o.

11.00 - 11.10

Prezentacja wystawców: Mineral Mirange S.A., 
DomData AG Sp. z o.o., VoiceLab Sp. z o.o.

11.10 - 11.40

Przerwa kawowa

11.40- 12.10

Analiza kontekstu biznesowego procesu z wykorzystaniem IGOE, czyli o tym jak angażować kierownictwo w prace procesowe
Joanna Woźniakowska - Process Renewal Group

12.10 - 12.30

VoiceLab Analyze - nowe możliwości wykorzystania analizy rozmów telefonicznych w call center
mgr inż. Tomasz Szwelnik - VoiceLab Sp. z o.o.

12.30 - 12.50

Przerwa kawowa

12.50 - 13.20

Wyprzedzić CRM - wykorzystanie BI do analizy e-mail w procesie sprzedaży
Jakub Cel - Product Manager w Grupie Interia.pl

13.20 - 13.50

Od modelu procesu w notacji BPMN po weryfikację jego sprawności metodami symulacyjnymi.
Piotr Biernacki - MGX Infoservice

13.50 - 14.10

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Golden Floor
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


 

Piętro XXV, sala L

 

Pozostawienie samochodu możliwe jest w strefie płatnego parkowania przy ul. Nowogrodzkiej lub na parkingu podziemnym (płatnym) obok budynku - wjazd od ul. Nowogrodzkiej.

 

Partnerzy

   
 

Firma VoiceLab jest liderem VoiceBankingu w Polsce. Systemy rozpoznawania mowy firmy VoiceLab zostały wdrożone w Banku Meritum (obecnie Alior), Banku SMART
oraz Ministerstwie Finansów (realizacja projektu Pirios). Bank Meritum otrzymał za wdrożenie systemu rozpoznawania mowy VoiceLab wyróżnienie w konkursie „Lider Informatyki 2014” oraz drugie miejsce w plebiscycie „Złoty Bankier 2014” na najlepsze produkty i usługi finansowe w kategorii innowacja finansowa roku. Otrzymaliśmy w 2015 roku za VoiceBanking główną nagrodę targów Technicon Innowacje. Firma VoiceLab stworzyła własne rozwiązania w zakresie rozpoznawania mowy, speech analytics, biometrii głosowej, które oferujemy w branży finansowej, telekomunikacji, medycynie oraz sądownictwie.

System rozpoznawania mowy VoiceLab otrzymał główną nagrodę „Medal Mercurius Gedanensis” na targach Technicon Innowacje 2012. VoiceLab został nagrodzony ZŁOTYM MEDALEM na największych targach wynalazczości INPEX 2013 w USA, SREBRNYM MEDALEM na targach w Belgi oraz BRĄZOWYM MEDALEM na targach wynalazczości w TAIPEI.



   

Mineral Midrange jest polską spółką konsultingową działającą na europejskim rynku informatycznym i świadczącą klientom korporacyjnym usługi w zakresie Business Intelligence, Enterprise Planning, Finance Consolidation, dostawcą rozwiązań klasy Corporate Performance Management.

Rozwiązania oferowane przez Mineral Midrange to systemy do raportowania, systemy wspomagające proces planowania i budżetowania oraz integracja i konsolidacja danych finansowych. Znajduje zastosowanie w takich branżach jak: bankowość, ubezpieczenia, energetyka, FMCG/CPG, przemysł, administracja publiczna.
Dzięki zdobytym kompetencjom potwierdzonym wieloma referencjami oraz certyfikatami Spółka posiada tytuł "IBM Premier Business Partner" w obszarze Business Analytics.


 

Głównym przedmiotem działalności firmy DomData jest dostarczanie systemów informatycznych, projektowanie, wdrażanie i serwisowanie, jak również doradztwo technologiczne jak i doradztwo biznesowe dla wybranych branż.

Firma jest autorem produktów w obszarach Business Process Management, Documents Management System, Business Intelligence oraz CRM. Bogate doświadczenie projektowe pozwala firmie na oferowanie klientom zaawansowanych usług konsultingowych we wszelkich kwestiach dotyczących procesów biznesowych przedsiębiorstwa, sprawozdawczości i zarządzania informacją, zarządzania dokumentami oraz obsługi klienta.Jesteśmy twórcą szeregu innowacyjnych rozwiązań informatycznych dla bankowości i towarzystw ubezpieczeniowych, gospodarki nieruchomościami, przedsiębiorstw energetycznych i wodociągowych oraz   wybranych gałęzi przemysłu. Marki produktowe InForum BI Studio, Ferryt, WorkNET kojarzą się Klientom z użytecznością, rozbudowaną funkcjonalnością, nowoczesnością i wysoką jakością. Systemy te wdrażane są samodzielnie przez firmę oraz poprzez relacje partnerskie.


 

 

Prelegenci

 

                         

Andrzej Kraszewski - Iglotex

Jest związany z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO i członek zarządów m.in. takich spółek jak Żabka Sp. z o.o., Kamis SA, Iglotex SA czy Bomi SA. Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny) oraz Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA). Uczestnik i prelegent wielu seminariów i szkoleń, m.in. na londyńskiej i warszawskiej giełdzie papierów wartościowych, prowadził też zajęcia dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego z wyceny przedsiębiorstw.

 

mgr inż. Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu, Voice Lab Sp. z o.o.

Prezes firmy VoiceLab, która opracowała własne rozwiązania w zakresie rozpoznawania mowy, biometrii głosowej oraz speech analytics. Tomasz Szwelnik ukończył Politechnikę Gdańską na specjalności "Inżynieria Dźwięku". Aktywnie uczestniczy we wdrożeniach rozwiązań firmy VoiceLab dla sektora finansów, telekomunikacji, medycyny oraz logistyki. Brał udział w wielu warsztatach biznesowych oraz technologicznych, między innymi w Dolinie Krzemowej (USA) oraz Cambridge (UK). Jest uczestnikiem wielu konferencji związanych z zagadnieniami call center, mobile banking, oraz biometrii a także prelegentem wykładów w zakresie nowoczesnych technologii na Politechnice Gdańskiej.

Piotr Biernacki - MGX Infoservice

Głównymi obszarami obecnej działalności są:
– dostarczanie i wdrażanie narzędzi służących do dokumentacji, symulacji, analizy procesów biznesowych i zarządzania nimi – rodzina narzędzi iGrafx
– dostarczanie narzędzi wspierających metodologię Six Sigma – Minitab i iGrafx.
– pogłębiona analiza procesów biznesowych dla klientów MGX i klientów partnerów MGX.
– szkolenia z dokumentacji, symulacji i analizy procesów biznesowych, (zgodnie z polityką iGrafx jest bardzo silnie zaangażowany w popularyzację notacji BPMN – przeprowadził kilkaset szkoleń w tym zakresie).

Jakub Cel – Product Manager w Grupie Interia.pl

Z Grupą Interia.pl związany od blisko czterech lat. Obecnie w Dziale Komunikacji odpowiada za rozwój usług hostingowych i pocztowych dedykowanych dla sektora B2B w tym e-mailowe rozwiązania data mining.  Wcześniej w charakterze kierownika projektu i właściciela produktu pracował nad rozwojem wielu czołowych serwisów Grupy, a także kilku projektów startup’owych. Ukończył Zarządzanie Produkcją na krakowskim AGH, a doświadczenie zawodowe zdobywał kolejno w Grupie RMF i Comarch SA.

Joanna Woźniakowska - Process Renewal Group

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w reorganizacji i rozwoju organizacji oraz projektowaniu i optymalizacji procesów biznesowych. Od 5 lat doradza jako zewnętrzny konsultant. Specjalizuje się we wdrożeniach podejścia procesowego, tworzeniu i wdrażaniu Architektury procesów oraz zasad systemowego zarządzania poprzez procesy i optymalizacji procesów. We wdrożeniach podejścia procesowego korzysta z wcześniejszych doświadczeń zdobytych w biznesowych jednostkach organizacji. Łączy podejście procesowe z wątkami kulturowymi i narzędziami badawczymi.

Tomasz M. Lewicki - MINERAL MIDRANGE S.A.

Jest współzałożycielem i akcjonariuszem MINERAL MIDRANGE S.A. pełniącym funkcję Prezesa Zarządu. Z wykształcenia jest informatykiem, w 1994 r. uzyskał tytuł licencjata  w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, natomiast tytuł magistra uzyskał na wydziale Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Szczecińskiego w roku 1996. W trakcie swojej kariery zawodowej zawsze zawiązany był z dziedziną technologii informatycznych,  a w szczególności integracji oprogramowania i analizą danych. Pracował jako analityk – programista w DMZ „Chemak” w Szczecinie oraz specjalista w Zespole Systemów Giełdowych Giełdy Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie.  Studiował archeologię oraz fotografię artystyczną. W wolnym czasie gra na gitarze i uwielbia tworzyć muzykę. Regularnie trenuje biegi oraz jest miłośnikiem grzybobrania.

Paweł Krajewski - DomData AG Sp. z o.o.

Dyrektor Handlowy ds. Rozwiązań dla Sektora Finansowego Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 1997 roku związany z tworzeniem rozwiązań dla sektora finansowego w firmach Sygnity, Emax. W DomData odpowiada za produkty i usługi dedykowane dla banków i firm ubezpieczeniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z usprawnianiem różnych procesów zachodzących w instytucjach finansowych. Jego hobby to wędrówki górskie oraz film.

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Aleksander Bownik
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 824
e-mail: aleksander.bownik@successpoint.pl

Patroni Medialni

 

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. uczestnictwa:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 - 911 - 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl

Kontakt  ds. współpracy partnerskiej:
Aleksander Bownik
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
720 - 911 - 824
aleksander.bownik@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Zarządzanie procesami biznesowymi, narzędzia do budowania strategii firmy czy zdobywanie przewagi nad konkurencją poprzez wdrażanie procesów to tematy, które poruszamy na naszych konferencjach co roku.
Uważamy, że są to zagadnienia o których warto dyskutować, gdyż dzisiejszy świat rozwija się tak szybko, że pozostanie "w tyle" oznacza utratę, nie tylko ciekawych informacji, ale też klienta czy pieniędzy.

W poprzednich edycjach, o tym jak ważne jest działanie w obszarach zarządzania procesami biznesowymi, informowali nas:

 

 

BOC
Rodan IST

        

 

 

 

 

 

 

 

Simple