Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

W imieniu Organizatora - firmy AVENHANSEN oraz Partnera Wspierającego - firmy SuccessPoint

serdecznie zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu

Ogólnopolskie Forum HR w Urzędzie
22 maja | Warszawa

Zgłaszam swój udział >>>

PROGRAM WYDARZENIA>>

Temat przewodni:
Jak profesjonalnie budować ścieżki rozwoju zawodowego w Urzędzie?

 

Na to i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci AVENHANSEN - praktycy, trenerzy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w instytucjach publicznych, mający na koncie setki zrealizowanych godzin szkoleń zamkniętych i projektów doradczych dla największych urzędów i instytucji centralnych w Polsce.


Dla kogo?
Do udziału zapraszamy specjalistów z Działów Kadr i Szkoleń, osoby zajmujące się wdrażaniem nowoczesnej polityki ZZL w administracji publicznej, w tym osoby, które współpracują z bezpośrednimi przełożonymi w procesie tworzenia opisów stanowisk pracy oceniania, tworzenia indywidualnych programów rozwoju zawodowego w urzędach / instytucjach.

Zachęcamy do udziału wszystkich zainteresowanych tematem rozwoju zawodowego w strukturach administracji publicznej.

Partner Forum:

Patronat medialny:

   

 

O konferencji:
 
Termin konferencji: 22 maja 2015 r.
Czas trwania: godz. 10:00 -15:45
Rejestracja uczestników: od godziny 9:30.
Miejsce: Warszawa - Golden Floor Sky - Millenium Plaza -XXVI pietro


UDZIAŁ W WYDARZENIU WYNOSI  350 zł +23% VAT / 1 os.

Zgłoszenia 2 i więcej osób z tej samej instytucji negocjujemy indywidualnie.

Wystarczy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
 
Zapewniamy udział w 3 panelach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, obiad

(*) Udział w szkoleniu może być zwolniony z podatku VAT, jeśli instytucja zgłaszająca złozy stosowne oświadczenie o finansowaniu udziału ze środków publicznych. Wystawcą faktury jest AVENHANSEN Sp. z o.o.

Program

Rejstracja uczestników
Godz.: 9.30-9.55

1. Kiedy ścieżki rozwoju zawodowego motywują do pracy
Prowadzenie: Agnieszka Pilińska

Godz.: 10:00-11:45

Wykład przeznaczony jest dla osób z działów kadr oraz osób zajmujących się wdrażaniem nowoczesnej polityki ZZL w administracji publicznej. Oprócz omówienia zasad i sposobów profesjonalnego tworzenia ścieżek kariery zawodowej omówiony zostanie aspekt skutecznej motywacji w administracji. Ponadto przedstawione zostaną zasady i możliwości kreowania skutecznego rozwoju z profesjonalnie skonstruowaną polityką szkoleniową.

PROGRAM:

  1. Ścieżki kariery w administracji
    - jak wyglądają dziś, co zawierają i czego im brakuje.
  2. Kiedy ścieżki kariery mają sens i motywują
    - jak powinny wyglądać ścieżki kariery, co powinny zawierać i jak połączyć je z systemem motywacyjnym w Urzędzie.
  3. Zarządzanie szkoleniami w Urzędzie
    - co to znaczy badać potrzeby szkoleniowe, budować plany szkoleń i oceniać efektywność przeprowadzonych szkoleń.
  4. Ścieżki kariery, a polityka szkoleniowa Urzędu
    - jak wykorzystywać ścieżki kariery do budowy polityki szkoleniowej i co to jest polityka szkoleniowa Urzędu, w powiązaniu z innymi obszarami ZZL.

Dyskusja, pytania do eksperta.

Przerwa kawowa
Godz.: 11:45-12:00

2. Jak efektywnie szkolić pracowników i skutecznie wdrażać ich nabytą wiedzę i umiejętności z korzyścią dla urzędu?

Prowadzenie: Marzena Kulesza

Godz.: 10:00-11:45

Wykład skierowany jest do pracowników działów kadr, szkoleń oraz osób odpowiedzialnych za rozwój pracowników w Państwa urzędzie / instytucji. Podczas wykładu uczestnicy dowiedzą się, jakie szkolenia są efektywne oraz jak najlepiej realizować i organizować szkolenia dla urzędników, by uzyskać oczekiwane efekty pracy w urzędzie w związku z nabytą przez pracowników wiedzą na szkoleniach. Ponadto uczestnicy dowiedzą się, jakie praktyczne narzędzia stosować w procesie badania efektów szkoleń oraz kto powinien brać w nim udział, aby proces był skuteczny, a tym samym przekładał się na korzyści dla urzędu.

PROGRAM:

  1. Dlaczego należy zaczynać od końca
    - od czego należy zacząć planowanie podnoszenia kwalifikacji zawodowych urzędników
  2. Jak uczą się dorośli
    - jakie metody nauki przynoszą efekty i jak wygląda proces przyswajania wiedzy przez dorosłych, a zatem jakie szkolenia należy organizować
  3. Jak skutecznie badać efekty szkolenia
    - właściwe wykorzystanie dostępnych w urzędzie narzędzi: ankieta, testy wiedzy, ocena okresowa
  4. Kto odpowiada za sukces wdrażania zmian po szkoleniu?
    - rola i udział poszczególnych osób w procesie skutecznego wdrażania zmian z korzyścią dla urzędu.

Dyskusja, pytania do eksperta.

Przerwa obiadowa
Godz.: 13:45-14:15

3.Opisy stanowisk pracy, oceny okresowa i pierwsza ocena oraz IPRZ w korpusie służby cywilnej w świetle nowelizacji przepisów 2015r. Prowadzenie: Iwona Sługocka

Godz.: 14:15-15:45

Podczas wykładu zostaną przedstawione nowe rozwiązania dotyczące zmienionych procedur i narzędzi w zakresie ZZL w służbie cywilnej w świetle nowelizacji planowanych w 2015r.
Wykład będzie podsumowany, przedstawieniem nowoczesnej metody pracy na sali szkoleniowej z dużą grupą uczestników (30-60 osób) w obszarze realizacji szkoleń miękkich.

PROGRAM:

  1. Opisy stanowisk pracy, przed i po nowelizacji przepisów.
  2. Ocena okresowa i pierwsza ocena po zmianach przepisów.
  3. Szkolenia w Indywidualnym Programie Rozwoju Zawodowego (IPRZ), kiedy trzeba przeszkolić dużą grupę uczestników.

Dyskusja, pytania do eksperta.

Zakończenie konferencji, wręczenie dyplomów
Godz.: 15:45 - 16:00

Lokalizacja

Golden Floor Sky Budynek Millenium Plaza

Aleje Jerozolimskie 123A
(800 metrów od dworca Warszawa Centralna)

XXVI pietro

MAPA DOJAZDU >>>

 

 

Prelegenci

 

 

 

Agnieszka Pilińska- Kępowicz

Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.
Z wykształcenia jest psychologiem (Uniwersytet Warszawski), ponadto ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń i studiów podyplomowych (m.in. studia menadżerskie oraz trenera umiejętności poznawczych), posiada szereg tematycznych certyfikatów trenerskich. Wyróżniona została tytułem najlepszego trenera w służbie cywilnej w 2003 roku.
Przez wiele lat była trenerem wewnętrznym Urzędu Służby Cywilnej (USC), a następnie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM). Od początku swojej kariery zawodowej związana była z administracją publiczną m. in.: poprzez wdrażanie ustawy o służbie cywilnej, w tym projektowanie polityki Zarządzania Zasobami Ludzkimi, brała udział w projektowaniu i wdrożeniu systemu ocen pracowniczych i polityki szkoleniowej, polityki rekrutacyjno – selekcyjnej, koordynacji procesów tworzenia opisów stanowisk pracy oraz wartościowania, a także współpracowała w ramach brytyjskiego projektu twinningowego poświęconego development center.
Zatrudniona kolejno w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej, Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej a następnie Ministerstwie Spraw Zagranicznych (MSZ) realizowała szerokie spektrum zadań z zakresu wdraża narzędzi z zakresu polityki zarządzania zasobami ludzkimi (na stanowiskach samodzielnych i zarządzających).
Więcej o prelegentce >>>

 

 

Marzena Kulesza
Trener HR oraz umiejętności miękkich, wieloletni praktyk zarówno w biznesie, jak i w administracji publicznej.

Moje kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe od początku związane jest ze szkoleniami. Cenię sobie pracę zarówno w Dziale Szkoleń w wydawnictwie międzynarodowym jako Product Manager, jak i w Dziale Rozwoju Zawodowego na stanowisku Głównego Specjalisty i jednocześnie Trenera Wewnętrznego w centralnej jednostce administracji publicznej. Dodatkowo współpracuję jako trener i ekspert z firmami szkoleniowymi oraz z serwisem dla nowoczesnych urzędników. Piszę artykuły i prowadzę szkolenia z obszaru HR oraz umiejętności miękkich. Taka różnorodność działań w obszarze szkoleń jest dla mnie niezwykle cenna. Dzięki temu kompleksowo poznałam wszystkie przedstawiane zagadnienia od strony praktycznej. W odpowiedzi na pojawiające się potrzeby, stałam się prekursorem tematów szkoleń: „Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników w świetle prawa” oraz „Umowy szkoleniowe na rynku w praktyce”.
Więcej o prelegentce >>>

 

 

 

 

Iwona Sługocka
Trener, coach, wykładowca.

Posiada 10 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze budowania wizerunku organizacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi i projektami, zdobyte w pracy w administracji publicznej oraz w branży filmowej i szkoleniowej. W latach 2002-2012 zajmowała się komunikacją w administracji podatkowej, pracując na stanowisku rzecznika prasowego w Izbie Skarbowej we Wrocławiu. Ma doświadczenie we wdrażaniu modeli komunikacyjnych (zarządzanie zmianą w organizacji, zarządzanie organizacją w sytuacji kryzysowej, podnoszenie standardów obsługi klienta).
Przygotowuje menadżerów do wystąpień medialnych.
Równocześnie od 11 lat prowadzi szkolenia z komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania dla pracowników i menadżerów w administracji publicznej i biznesie.Współautorka książki Pierwsza ocena i ocena okresowa w korpusie służby cywilnej, indywidualny program rozwoju zawodowego.
Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiej Szkoły Filmowej oraz Szkoły Coachów Biznesu Grupy SET.
W roku 2013 i 2014r. prowadziła szkolenia m.in. Grupy KGHM, Gaz System sp. z o.o., Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Prokuratury Generalnej, sądów rejonowych i okręgowych woj. mazowieckiego, ZUS, NFZ, Prokuratury Generalnej.
Więcej o prelegentce >>>

 

Kontakt

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału w Forum serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl