Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Proponujemy Państwu udział w wyjątkowym wydarzeniu:
 

Biznes i Technologie 2017

20 czerwca 2017r. | Warszawa
 

Patronat Honorowy:
     


 

Partner Technologiczny:



Głos zabiorą m.in.:

Rafał Gołębiowski - Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
"Przykładowe metody ataków na sieci bezprzewodowe"

Romuald Krasowski - II Oddział ZUS w Warszawie
"ZUS jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostepniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów"

Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
"Ochrona Cyberprzestrzeni Organizacji. Wybrane elementy"

Maciej Godyń - Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
"RODO – prawne i techniczne aspekty bezpieczeństwa danych w świetle nowych europejskich przepisów"

 

Wsparcie merytoryczne
Znalezione obrazy dla zapytania Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna logo


Proponowany zakres tematyczny:

I. Sesja - infrastruktura i bezpieczeństwo IT

    - infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni  i Data Center
    - bezpieczeństwo sieci, systemów, aplikacji
    - systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
    - bezpieczeństwo danych i zasobów
    - bezpieczeństwo fizyczne - monitoring i identyfikacja
    - strategia biznesowa i skuteczna metoda działania
    - wirtualizacja, cloud computing
II. Sesja - wsparcie strategii i zarządzania - narzędzia zarządcze i analityczne
    - BPM
    - zarządzanie projektami
    - diagnoza i planowanie, BI, controlling
    - analityka biznesowa i predyktywna, Big Data
III. Sesja - platformy, systemy, aplikacje
    - ERP
    - CRM
    - HRMS, zarządzanie wiedzą i pracą grupową, systemy kadrowo-księgowe
    - obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
    - zunifikowana komunikacja
    - technologie mobilne dla biznesu
    - systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
 

 Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:
- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
  oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działami: HR, logistyki, finansowymi
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów / kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych, administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa
- osoby odpowiedzialne za szeroko pojęte bezpieczeństwo

 

Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>

Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.

***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora
jest zabronione.

 

Lokalizacja

Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Piętro 39


Parking naziemny na terenie budynku - 4 zł/h. Wjazd od ul. Chłodnej (drugi szlaban od ul. Towarowej)

Partnerzy

SMSAPI to platforma do masowej wysyłki SMS, MMS, VMS, służąca dostarczaniu powiadomień oraz prowadzeniu działań marketingowych. Narzędzie może być pomocne w komunikowaniu się z odbiorcami przez instytucje publiczne lub do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych przez podmioty komercyjne.

https://www.smsapi.pl/
   
   

 

Prelegenci

Rafał Gołębiowski

Posiada ponad 3 letnie doświadczenie związane z bezpieczeństwem informacji. Zajmuje się zarówno ofensywnymi jak i defensywnymi aspektami bezpieczeństwa. Pracował w firmie wytwarzającej oprogramowanie jako inżynier bezpieczeństwa systemów, następnie w firmie konsultingowej należącej do tzw Big4, odpowiedzialny był głównie za testy penetracyjne. Obecnie jest Security Officerem w międzynarodowym banku. Prelegent na konferencjach poświęconych bezpieczeństwu IT. Uczestnik wielu szkoleń oraz zawodów Capture the Flag. W wolnych chwilach rozwija swojego bloga o technikach ataków na systemy i aplikacje informatyczne.
Absolwent kierunków Matematyka oraz Matematyka Komputerowa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, z pracą magisterską poruszającą zagadnienia kryptoanalitycznych ataków na Generator Liczb Pseudolosowych.

Grzegorz Cenkier

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i EDV Schule  w Edingen (Niemcy) w zakresie sieci komputerowych. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w zakresie Zarządzania Audytem i Kontrolą Wewnętrzną.  Od ponad 30 lat pracuje w branży informatycznej, a od roku 2007 w audycie i kontroli zajmując się audytem systemów informatycznych. Ekspert Komisji Europejskiej ds administracji CIP Policy Support Programme – Cyfrowej Agendy dla Europy. Wieloletni pracownik Politechniki Warszawskiej i Instytutu Podstaw Informatyki PAN. Od 1990  do 1995 roku pracował w United Nations Development Programme – Organizacji Rozwoju ONZ, jako   Programme Officer w Turcji, Rumunii i  Słowacji oraz Polsce, gdzie odpowiadał za systemy informacyjne monitorujące realizację programów w tej Organizacji. Uczestniczył w realizacji projektu CAPERS IST-1999-20733- Key Action 2 – New Ways of Working and Electronic Commerce projects and activities, którego celem było wdrożenie technologii RFID. W latach 2002-2004 kierownik programu ACTIN Acquis Communautaire Training Initiative w Brukseli.

Jest członkiem ACFE Chapter Poland #183, Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz ISSA Polska. 

Maciej Godyń

Aplikant radcowski w Kancelarii Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych. Realizuje projekty dotyczące prawa Internetu, prawa spółek i prawa pracy. Przygotowuje regulaminy konkursów, w tym dla liderów branży spożywczej. Ma doświadczenie w opracowywaniu dokumentów dla usługodawców internetowych m.in. pracował przy stworzeniu regulaminu sklepu internetowego jednej z wiodących marek branży jubilerskiej.

Zajmuje się bieżącą obsługą przedsiębiorców, stowarzyszeń i fundacji. W 2017 r. ukończył studium menedżerskie miniMBA organizowane przez Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania działające przy Wydziale Zarządzania UŁ.

 

Poprzednia edycja

 

Podczas poprzednich edycji współpracowaliśmy z: 

 
     

 

Patronat Honorowy

 

 

Partnerzy merytoryczni

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Patroni Medialni