Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa jako reprezentantów banków spółdzielczych do uczestnictwa w spotkaniu kadry zarządzającej, które poświęcone będzie omówieniu najistotniejszych dla branży zmian, które miały miejsce na przestrzeni ostatnich lat, podsumowania działań banków oraz oceny ich przygotowania do wprowadzenia stosownych wytycznych. Poruszymy również kwestię wykorzystania nowych technologii celem usprawnienia pracy w zakresie zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej, automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych oraz zapewnienia niezbędnego poziomu bezpieczeństwa informatycznego i fizycznego banku.

 

Quo vadis...BS? Spotkanie kadry zarządzającej banków spółdzielczych

26 października 2017 r. | Warszawa

 

Obszary tematyczne konferencji:

  • Zarządzanie informacją i dokumentacją
    - elektroniczny obieg dokumentów
    - archiwizacja dokumentów
    - bezpieczeństwo danych i systemy wspierające
    - bezpieczeństwo informacji, rola ABI w banku spółdzielczym
    - aspekty prawne

     
  • Komunikacja z Klientem:
    - jaki jest współczesny klient banku spółdzielczego?
    - kanały komunikacji z klientem i ich rola w sprzedaży produktów banku
    - narzędzia i systemy komunikacyjne
    - CRM jako narzędzie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
    - mobilny klient – rozwiązania wspierające obsługę klienta poprzez wykorzystanie rozwiązań i płatności mobilnych
    - wykorzystanie technologii multimedialnych (digital signage)

     
  • IT i bezpieczeństwo w banku
    - jak bank spółdzielczy postrzega bezpieczeństwo?
    - zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym i fizycznym - wizja a rzeczywistość
    - biometria – perspektywy i zagrożenia
    - cloud computing i outsourcing vs. gwarancja bezpieczeństwo
    - zaplecze infrastrukturalne banku – dostępne rozwiązania rynkowe
    - zarządzanie ciągłością działania banku

     
  • Prawo wobec banków spółdzielczych – aktualne wyzwania
     

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • kadrę zarządzającą banków spółdzielczych,
  • osoby odpowiedzialne za IT, infrastrukturę, innowacje, bezpieczeństwo, zarządzanie ryzykiem, komunikację, szkolenia i kadry

 

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Rejestracja możliwa jest poprzez  formularz zgłoszeniowy >>>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Prelegenci

Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - BCMG Sp. z o.o.

Specialist Member of the BCI (SBCI), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania BS 25999, Project Management Professional (PMP®). Odpowiada za obszar usług związanych z zarządzaniem ciągłością działania (BCM), zarządzaniem ryzykiem, bezpieczeństwem informacji i bezpieczeństwem teleinformatycznym. Obszarem zarządzania ciągłością działania zajmuje się od ponad 10 lat, pracuje dla Klientów z sektora publicznego, finansowego, energetycznego, paliwowego i telekomunikacyjnego.

Członek Disaster Recovery Institute, Project Management Institute oraz Business Continuity Institution - organizacji promującej od 1994 r. sztukę, najlepsze praktyki i naukę w zakresie zarządzania ciągłością działania. Instytut skupia profesjonalistów o najwyższych zawodowych kwalifikacjach i etyce, realizujących komercyjne usługi w zakresie audytu, budowy i zarządzania planami ciągłości działania.

Były Przewodniczący Grupy Roboczej ds. BCM (Business Continuity Management) przy Forum Technologii Bankowych działającym w ramach Związku Banków Polskich. Członek Prezydium Forum Technologii Bankowych.

Wykładowca Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na kierunku „Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie”.

Współautor Księgi Dobrych Praktyk w obszarze zarządzania ciągłością działania (BCM). Współpracował z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa w ramach prac nad Księgą Dobrych Praktyk BCM.

Pomysłodawca i organizator Ogólnopolskich Kongresów Zarządzania Ciągłością Działania.

W obszarze zarządzania ciągłością działania, zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem informacji, komunikacji kryzysowej oraz planów ciągłości działania pracował m.in. dla: Energa S.A., Energa Operator S.A., Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., GASPOL S.A., TU Aegon Polska S.A., Stock Polska S.A., Medicover Sp. z o.o., Bank BGŻ S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., PWPW S.A., Krakowski Bank Spółdzielczy S.A., Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Kredyt Bank S.A., Grupa BRE Bank S.A., BGŻ S.A., RWE S.A., BOŚ Bank S.A., Bank Spółdzielczy w Kielcach S.A., Śląski Bank Spółdzielczy „Silesia” S.A., Beskidzki Bank Spółdzielczy S.A.

   

 

Patroni Medialni

     
       
       

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym
 

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencja Quo vadis...BS? Spotkanie kadry zarządzającej banków spółdzielczych jest już III edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce banków spółdzielczych możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

OSTATNIA EDYCJA 2015>>


Podczas poprzednich edycji konferencji współpracowaliśmy z takimi Firmami jak: 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
E-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl