Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

 

Coraz więcej instytucji finansowych wykazuje chęć osiągnięcia lepszych efektów przy realizacji procesów oraz podnoszeniu ich jakości. By to osiągnąć - trzeba dokładnie poznać potrzeby i problemy sektora w zakresie działań biznesowych.

Wydarzenie poświęcone "Zarządzaniu procesami biznesowymi dla instytucji finansowych" miało miejsce 3 marca 2015 r. w Centrum Biznesowym Ogrodowa 58 w Warszawie.

 

Wykład otwierający rozpoczął dr inż. Tadeusz Lis, Prezes EnergSys, omawiając metodykę MMSI™ harmonijnego przejścia od strategii do operacyjnego zarządzania procesami przybliżając tym samym nowoczesne spojrzenie na Ład Korporacyjny. Kolejna prezentacja należała do Pana Michała Paczkowskiego, Dyrektora Handlowego Tecna - Procesy biznesowe-codzienność dobrze zarządzanej organizacji. Wspomniana przez niego platforma Aurea BPM umożliwia m.in. realizację oraz optymalizację procesów biznesowych. Następnie po krótkiej prezentacji wystawców – przyszedł czas na przerwę kawową.

Po kawie i przekąszonych ciastach - Pan Piotr Dwornik, Dyrektor Departamentu Animacji Consumer Finance Credit Agricol, poruszył temat – czy zarządzanie procesami jest trudne czy łatwe? Od czego nie zaczynać działań? Jakie stosować narzędzia i skąd wiedzieć czy dojrzałość procesowa organizacji została osiągnięta? Po Panu Piotrze wystąpił Pan Radosław Mączyński, Wiceprezes Zarządu DomData AG - Nowoczesne i praktyczne metody wdrażania optymalnie działających procesów i zarządzania dokumentami elektronicznymi w narzędziach BPMS/DMS. Pan Radosław przedstawił również przykłady zastosowania różnych podejść i skutki jakie one odnoszą. Tuż przed drugą przerwą wystąpił Wiceprezes Zarządu AstraFox przybliżając temat inteligentnego zarządzania procesami biznesowymi dzięki AMODIT - systemowi, który uczy się od użytkowników i podąża za ciągle zmieniającą się rzeczywistością biznesową.

Do sali wykładowej przygiągnął nas wykład Pana Jacka Nieckuły, Konsultanta Działu IT w EY. Pan Jacek przygotował prezentację: Znaczenie certyfikacji BPMN we wdrożeniach procesowych systemów zarządzania – ukazując nowe perspektywy zastosowania ich notacji. Przedostatni wykład – Wnioski z najnowszego badania dojrzałości procesowej – poprowadził Pan Łukasz Tartanus – przedstawiciel portalu Procesowcy.pl. Podczas tej prezentacji mieliśmy przyjemność nie tylko poznać wyniki poziomów procesów w poszczególnych latach – ale również wysłuchać Ashtona Kutcher'a... :) Ostatni wykład poprowadził Pan Michał Wieszczycki, Ekspert z Sofrecom Polska. Podczas prezentacji poznaliśmy zasady, których należy się trzymać, by odnieść sukces przy wdrażaniu procesów.

 

Serdecznie dziękujemy naszym Partnerom konferencji, Partnerom Merytorycznym oraz ekspertom niezależnym. Dziękujemy również gościom, bez których to wydarzenie nie odbyłoby się. Zapraszamy tym samym do wzięcia udziału w kolejnych wydarzeniach organizowanych przez SuccessPoint.

 

Partnerzy Srebrni:
 

 

 

Współpraca merytoryczna:
 
   
 

 

 

***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

 

 

Program konferencji

9.00-9.30
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych
9.30-9.40 Powitanie i wprowadzenie
Karolina Hołyńska - SuccessPoint Sp. z o.o.
9.40-10.10
Nowe spojrzenie na Ład Korporacyjny w instytucjach finansowych – metodyka MMSI™ harmonijnego przejścia od strategii do operacyjnego zarządzania procesami.
 
- Zarządzanie strategiczne, zarządzanie operacyjne, zarządzanie rozwojem
- Zupełnie nowe spojrzenie na Ład Korporacyjny (Ład Organizacyjny) rozumianego jako integrację nowoczesnych struktur organizacyjnych oraz właściwych regulacji wewnętrznych na wszystkich poziomach oraz we wszystkich obszarach
- Odpowiednia metoda opracowania i wdrożenia nowego modelu Ładu Organizacyjnego z naturalnymi mechanizmami samodoskonalenia i rozwoju
dr inż. Tadeusz Lis - Prezes - EnergSys Sp. z o.o.
10.10-10.40
Procesy biznesowe - codzienność dobrze zarządzanej organizacji

Procesy biznesowe to codzienność każdego przedsiębiorstwa, ich nieprawidłowe zdefiniowanie i realizacja powoduje straty, a nawet upadek firmy. Aurea BPM to platforma, która umożliwia zamodelowanie, realizację a następnie monitorowanie i optymalizację procesów biznesowych organizacji. W naszej prezentacji zaprezentujemy podejście, które umożliwia sprawne wdrożenie systemu Aurea BPM w organizacji.
Michał Paczkowski - Dyrektor Handlowy - Tecna Sp. z o.o.
10.40-10.50 Prezentacja Wystawców:   Tecna Sp. z o.o.,  DomData AG Sp. z o.o.
10.50-11.10 Przerwa kawowa | Networking
11.10-11.40
Zarządzanie procesami - trudne czy łatwe?
 
- Zarządzanie procesami - od czego nie zaczynać
- Zarządzanie procesami a jakość
- Dojrzała organizacja procesowa - cechy
- Jak zbudować organizację procesową- nie czekaj na decyzje, zaangażuj zespół
- Zarządzenie procesami – narzędzia
- Yes we can?
Piotr Dwornik - Dyrektor Departamentu Animacji Consumer Finance - Credit Agricole Bank Polska S.A.
11.40-12.10
Nowoczesne i praktyczne metody wdrażania optymalnie działających procesów i zarządzania dokumentami elektronicznymi w narzędziach BPMS/DMS
 
Wykład dotyczy praktycznego podejścia do prowadzenia analizy procesów, zarządzania projektem oraz technicznych aspektów wdrażania oprogramowania BPMS/DMS. Na wybór metodyk wpływ mają przede wszystkim, wielkość i dojrzałość organizacji, rodzaj wdrażanych procesów oraz branża klienta. Podczas wykładu poruszane będą nie tylko zagadnienia dotyczące zarządzania procesami lecz również zarządzania dokumentami elektronicznymi oraz papierowymi. Prezentowane będą przykłady zastosowania różnych podejść i skutek jaki odnoszą. Podczas wykładu odnosić się będziemy do konkretnych narzędzi informatycznych wspierających analizę oraz wdrożenie.
Radosław Mączyński - Wiceprezes Zarządu - DomData AG Sp. z o.o.
12.10-12.40
AMODIT - System, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów
 
Prezentacja będzie poświęcona produktowi firmy Astrafox. AMODIT to Inteligentne Zarządzanie Procesami Biznesowymi. Innowacyjna technologia, która skraca czas wdrożenia z miesięcy do dni znacząco obniżając koszty. Sztuczna inteligencja, która pomaga odkrywać złożone zależności biznesowe i projektować optymalne procesy. System, który uczy się od użytkowników i podąża za ciągle zmieniającą się rzeczywistością biznesową.
Przemysław Sołdacki - Wiceprezes Zarządu - AstraFox Sp. z o.o.
12.40-13.00 Przerwa kawowa | Networking
13.00-13.30
Znaczenie certyfikacji BPMN we wdrożeniach procesowych systemów zarządzania
 
- Do czego zmierzamy, czyli proces-driven applications
- Dlaczego BPMN ?
- Neutralność technologiczna
- Interoperacyjność
- Rekomendacje podejścia procesowego w administracji publicznej
- Przykłady z życia – model procesowy prawa zamówień publicznych
- Metodyka rozwijania aplikacji procesowych
- Znaczenie wyrównania umiejętności zespołu procesowego na początku projektu
- Nowe perspektywy zastosowania notacji BPMN we wdrożeniach w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem usług publicznych
Jacek Nieckuła - Konsultant, Dział Doradztwa IT - EY
13.30-13.50 Wnioski z najnowszego badania dojrzałości procesowej
Łukasz Tartanus - Procesowcy.pl
13.50-14.20 Kluczowe czynniki sukcesu przy wdrażaniu zarządzania procesowego
Michał Wieszczycki - Sofrecom Polska Sp. z o.o.
14.20-14.30
Sesja pytań i odpowiedzi
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem.
Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji

Lokalizacja

Centrum Biznesowe Ogrodowa

Sala VIP

ul. Ogrodowa 58 (wejście B)
00-876 Warszawa

 

 

 

 

 

Prelegenci

Piotr Dwornik

Piotr Dwornik w ostatnich dziesięciu latach zajmował się tematem optymalizacji procesów biznesowych jako Business Process Manager oraz jako Program Manager prowadził kluczowe projekty i programy biznesowe w obszarze bankowości i telco.

W latach 2008-2009 pracował na stanowisku głównego specjalista ds. monitorowania jakości procesów w Telekomunikacji Polskiej S.A i odpowiadał za optymalizację procesów biznesowych w regionie zachód TPSA i Orange. W trakcie pracy w Credit Agricole jako program manager uczestniczył w budowie, wdrażaniu i doskonaleniu metodyk zarządzania projektami i procesami biznesowymi. Obecnie odpowiada za marketing operacyjny w obszarze consumer finance w Credit Agricole.

W roku 2008 uzyskał kwalifikacje Six Sigma CPM - odpowiednik Black Belt (od France Telecom, Paryż) a w roku 2009 ukończył studia MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, tytuł pracy: „Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w Grupie TP i jego ocena w świetle wybranych projektów poprawy jakości”

   

Radosław Mączyński

Absolwent UAM, Wydział Informatyki. W DomData pracuje od 1997 roku. Jako wiceprezes zarządu odpowiada za produkty i usługi dla sektora finansowego. Jest prekursorem rozwiązań informatycznych, w których logika biznesowa jest w pełni konfigurowana przez pracowników biznesowych. Prywatnie pasjonuje się wędrówkami górskimi oraz jazdą na rowerze.

   

dr Przemysław Sołdacki

Absolwent Politechniki Warszawskiej . Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Rozprawa doktorska z tematyki sztucznej inteligencji i eksploracji tekstów (text mining). Prowadzi wykłady i projekty z przedmiotu „Inteligentne Systemy Informacyjne” na Politechnice Warszawskiej. Współpracuje z Microsoft Innovation Center oraz IBM Innovation Center. Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Od 1999 roku członek zarządu fi rmy Datacom Software. Posiada 15-letnie doświadczenie w branży IT. Dzięki połączeniu wiedzy technicznej (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint, BI) z doświadczeniem w prowadzeniu projektów informatycznych skutecznie zarządza zespołem programistów. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem.
Zainteresowania zawodowe:
• zastosowanie zaawansowanych systemów informatycznych w przedsiębiorstwach
• Big Data
• systemy workfl ow
• praktyczne zastosowania systemów sztucznej inteligencji

   

dr inż. Tadeusz Lis

Konstruktor, technolog, informatyk, pedagog myślenia twórczego. Specjalność –systemy corporate governance XXI w., w tym podsystemy zarządzania rozwojem. Certyfikaty TenStep PMP, P30 i inne. Propagator używania rozumu. Aktualna pasja: projektowanie nowoczesnych, silnie konkurencyjnych organizacji różnych branż. Spełniony mąż i ojciec trójki Lisków. W czasie długich urlopów żegluje na 100-letnim, drewnianym „Donaldzie”. Kolekcjoner i użytkownik egzotycznych, modyfikowanych samochodów różnych typów.

   

Jacek Nieckuła

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Był stypendystą Programu Fulbrighta w Massachusetts Institute of Technology. Ma tytuł Inżyniera Europejskiego. Przez wiele lat pracował w Instytucie Badań Naukowych Polskiej Akademii Nauk, gdzie zajmował się zastosowaniem technik informatycznych w zarządzaniu jakością. Między innymi  zainicjował i koordynował projekt „Polski certyfikat BPMN”. Posiada duże doświadczenie jako szkoleniowiec – ponad dziesięć lat był instruktorem w Dziale Edukacji Hewlett Packard Polska prowadząc kursy związane z administracją sieci komputerowych. Uczestniczył w licznych projektach modelowania procesów biznesowych. Obecnie jest konsultantem w Dziale Doradztwa Informatycznego (ITA) EY w zespole zajmującym się doradztwem i wdrożeniami w zakresie zarządzania procesami biznesowymi.

   

Łukasz Tartanus

Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe, jest współtwórcą pierwszego w Polsce serwisu internetowego w pełni poświęconego tematyce zarządzania procesami biznesowymi (PROCESOWCY.PL) oraz pomysłodawcą i koordynatorem badań procesowej dojrzałości polskich organizacji. Specjalizuje się w projektowaniu systemów zarządzania procesami biznesowymi (w rozumieniu koncepcji zarządzania), identyfikowaniu procesów, ich analizie i usprawnianiu oraz wspieraniu liderów we wprowadzaniu przemian transformacyjnych. Zna szereg standardów, notacji, metodyk, narzędzi i modeli referencyjnych, ale zawsze stara się dopasować je do potrzeb realizowanych projektów. Jest wielkim zwolennikiem wywodzącej się z Japonii filozofii Lean Management. Zawsze szuka strategicznego kontekstu realizowanych przedsięwzięć, a za cel nadrzędny w projektach "procesowych" uważa nieustające dążenie do doskonałości.

 

   

Michał Wieszczycki

Absolwent Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Finansów Uniwersytetu Greenwich oraz Europejskiego Instytutu Nauk Ekonomicznych w Strasbourgu, od 15 lat zajmuje się tematyką zarządzania i usprawniania organizacji. Zaczynał jako młodszy konsultant w dziale doradztwa biznesowego w alzackiej firmie doradczej, kolejno wiążąc swój dalszy rozwój zawodowy z Sofrecom Polska oraz z Grupą Orange. Prowadził projekty w Polsce, Francji i Jordanii.

Posiada certyfikat Prince 2, certyfikat GreenBelt Grupy Orange a także BlackBelt firmy doradczej BMGI z Colorado. Ostatnie 2 lata pracował w centrali Orange jako Senior Performance Manager, prowadząc szkolenia i wdrożenia metod Lean i SixSigma, a także prowadząc coaching dla kierowników projektów w różnych krajach z Grupy Orange.

   
brak zdjęcia

Michał Paczkowski

Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej, wydziału Cybernetyki w specjalności Systemy Informatyczne. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w krajowych i międzynarodowych projektach na stanowiskach analityka, architekta, kierownika projektów. Od 8 lat związany z firmą Tecna Sp. z o.o., gdzie zarządzał realizacją wielu projektów wdrożeniowych realizowanych przez spółkę, ukierunkowanych głównie na realizację procesów biznesowych organizacji. Obecnie odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami oraz dział sprzedaży. Jego hobby to wędkarstwo oraz nurkowanie.

   

 

Partnerzy konferencji

Tecna Sp. z o.o.

Spółka Tecna jest dostawcą rozwiązań w zakresie zarządzania procesami biznesowymi. Firma oferuje zarówno produkty własne, zbudowane w oparciu o autorską platformę Aurea BPM, jak i produkty firm Oracle i Hp, jako ich wieloletni partner.

Oferowany przez firmę nowoczesny system klasy BPMS 2.0 – Aurea BPM – to wielojęzykowe i multifunkcjonalne narzędzie do modelowania, uruchamiania i optymalizacji procesów biznesowych. Dzięki zastosowaniu zintegrowanego modelera BPMN działającego poprzez www, architektury zorientowanej na usługi, społecznościowego wsparcia komunikacji między użytkownikami oraz repozytorium dokumentów zintegrowanego z MS Office, możliwe jest automatyzowanie i usprawnianie dynamicznych, stale podlegających zmianom procesów biznesowych, w heterogenicznych, rozproszonych, wielojęzykowych środowiskach. Aurea BPM wspiera zarówno procesy wewnątrz organizacji, jak i działania Business-to-business.

Tecna Sp. z o.o. świadczy również usługi w zakresie analizy, projektowania, budowy, rozwoju i utrzymywania systemów dedykowanych wytwarzanych w technologiach: Oracle, Java EE, SOA, Web Services, BPEL, Business Intelligence, OLAP, jak również w bardziej tradycyjnych technologiach, takich jak: Oracle Designer, Forms, Reports.

Firma zatrudnia wysokiej klasy specjalistów wyróżniających się unikalnym doświadczeniem i najlepszymi praktykami w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych, kompleksowych rozwiązań informatycznych.

 
 
DomData AG Sp. z o.o.
 
DomData AG to firma konsultingowo – informatyczna  specjalizująca się dostarczaniu, projektowaniu, wdrażaniu i serwisowaniu systemów informatycznych.
 
Specjalizacja firmy to między innymi:
  • obszar zarządzania procesami i dokumentami – analizy, optymalizacja, wdrażanie narzędzi, monitoring działania
  • sprawozdawczość, raportowanie, controlling, operacje na danych oraz ich wizualizacja
  • zarządzanie relacjami z klientami
  • tworzenie oprogramowania na zamówienie
 
DomData jest autorem rozwiązań informatycznych dla obszarów: Business Processes Management, Document Managment Systems, Business Intelligence oraz CRM. Produkty DomData wdrażanie są w szczególności w branży finansowej. Referencje DomData potwierdzają wysoką jakość produktów oraz świadczonych usług.
Wśród klientów firmy znajdują się zarówno duże przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu operacyjnym jak i firmy lokalne z sektora MSP. Rozwiązania systemowe DomData AG dostarczane są nie tylko na rynek polski, ale również do klientów w Niemczech, Szwajcarii, Francji oraz USA. Centrala firmy znajduje się w Poznaniu a firma ma też oddziały w Warszawie i Monachium.
 
 

AstraFox Sp. z o.o.

Po co i dla kogo istniejemy?
Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań IT dla firm i instytucji w Polsce i za granicą.

Do czego dążymy?
Chcemy wspierać sukces biznesowy naszych klientów, poprzez nawiązywanie trwałych relacji
i znajdywanie optymalnych rozwiązań IT. Jesteśmy pewni, że wysoka jakość i obustronna satysfakcja
to jedyna droga do sukcesu na rynku.

W czym się specjalizujemy?
Dostarczamy rozwiązania do przetwarzania i publikowania informacji oraz rozwiązania wspierające
procesy biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:
• rozwiązania ERP/MRP (CDN.XL , CDN.Optima),
• systemy zarządzania procesami xRM (Microsoft Dynamics CRM, Open Text - Captaris Workflow),
• portale Internetowe i intranetowe (Microsoft Office Sharepoint Server, Kentico),
• systemy wspomagające obieg dokumentów (Microsoft Office Sharepoint Server),
• systemów, których funkcjonalność budowana jest w oparciu o istniejące , procesy metodyki,
akty prawne (np.systemy dla bankowości)

   
Credit Agricole Bank Polska S.A.
 
Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy CA24), telefon (serwis telefoniczny CA24) oraz sieć niemal 440 placówek bankowych.
Credit Agricole Bank Polska oferuje klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, korporacjom oraz rolnikom kompleksową ofertę produktów bankowych. Mogą oni korzystać m.in. z pakietów kont osobistych, produktów oszczędnościowych, kart kredytowych, funduszy inwestycyjnych czy kredytów hipotecznych. Wraz z sieciami handlowymi proponuje także karty kredytowe wydawane wspólnie z tymi sklepami.
Credit Agricole Bank Polska pozostaje jednym z liderów rynku kredytów konsumenckich. Udziela kredytów gotówkowych i samochodowych. Jego kredyty ratalne dostępne są w 16 tys. punktów sprzedaży. Bank przywiązuje dużą wagę do odpowiedzialnego kredytowania.
 
 
EY
 
EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne. Nasza wiedza oraz świadczone przez nas najwyższej jakości usługi przyczyniają się do budowy zaufania na rynkach kapitałowych i w gospodarkach całego świata. W szeregach EY rozwijają się utalentowani liderzy zarządzający zgranymi zespołami, których celem jest spełnianie obietnic składanych przez markę EY. W ten sposób przyczyniamy się do budowy sprawniej funkcjonującego świata. Robimy to dla naszych klientów, społeczności, w których żyjemy i dla nas samych.
 
 
EnergSys Sp. z o.o.
 
Badania Systemowe „EnergSys” Sp. z o.o. to polska firma badawczo-konsultingowa, założona przez zespół byłych pracowników Zakładu Problemów Energetyki IPPT Polskiej Akademii Nauk. Dzielimy się z naszymi Klientami ekspercką wiedzą od 1997 roku. Nasze prace koncentrują się na tworzeniu, dostarczaniu i wdrażaniu rozwiązań usprawniających zarządzanie działalnością operacyjną i rozwojem podmiotów gospodarczych we wszystkich branżach i sektorach. Aktywnie wspieramy racjonalne działania w obszarze rozwiązań systemowych. Sprawnie radzimy sobie z trudnymi i złożonymi przedsięwzięciami dużej skali
 
 
 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

 

Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl

Patroni medialni

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencja „Zarządzanie procesami biznesowymi w instytucjach finansowych” jest już VI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce BPM możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

2010 2011 2012 2013 2014

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:

BOC Rodan
IST