Serdecznie dziękujemy wszystkim Uczestnikom, Prelegentom i Partnerom za pomoc we współorganizacji tegorocznej konferencji. Już teraz zapraszamy Państwa do udziału w kolejnej edycji oraz w Kongresie Biznes i Technologie 2015, która odbędzie się już 21 i 22 lipca!
Eksperci prowadzili wykłady oraz rozmowy z uczestnikami.
W programie znalazły się wykłady:
-
Wdrożenie systemu Business Intelligence z punktu widzenia analityka
Pan Robert Kubacki – Kierownik Zespołu Analiz i Modelowania, Biuro Kampanii i Customer Intelligence, Departament Marketingu
Deutsche Bank Polska S.A. -
Współpraca Nauki z Biznesem w obszarze Data Science
Pan Maciej Remiszewski – Zastępca Dyrektora ds. Rozwoju i Współpracy, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM)
Uniwersytet Warszawski -
Zaawansowana analiza danych przy wykorzystaniu otwartego oprogramowania
dr hab. Bogumił Kamiński – prof. SGH, Kierownik Zakładu Wspomagania i Analizy Decyzji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie -
Zarządzanie danymi i ich jakością
Pan Jarosław Włodarczyk – Konsultant
ValueTank Sp z o.o. -
Planowanie finansów osobistych jako narzędzie informacji o klientach instytucji finansowych
Pan Franciszek Zięba – Prezes
EFFP Polska
Partner konferencji:
|
Patron Honorowy:
|
Współpraca merytoryczna:
|
![]() |
![]() |
![]() |
Program konferencji
9.20-9.50
|
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych
|
9.50 - 10.00
|
Powitanie i wprowadzenie
Karolina Hołyńska - SuccessPoint Sp. z o.o. |
10.00 - 10.30
|
Planowanie finansów osobistych jako narzędzie informacji o klientach instytucji finansowych
Pan Franciszek Zięba – Prezes EFFP Polska |
10.30 - 11.00
|
Współpraca Nauki z Biznesem w obszarze Data Science
Pan Maciej Remiszewski – Zastępca Dyrektora ds. Rozwoju i Współpracy, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM), Uniwersytet Warszawski |
11.00 - 11.30
|
Zarządzanie danymi i ich jakością
Pan Jarosław Włodarczyk – Konsultant w ValueTank Sp z o.o. |
11.30 - 12.00
|
Przerwa kawowa
|
12.00 - 12.30
|
Zaawansowana analiza danych przy wykorzystaniu otwartego oprogramowania
dr hab. Bogumił Kamiński – prof. SGH, Kierownik Zakładu Wspomagania i Analizy Decyzji, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
12.30 - 13.00
|
Wdrożenie systemu Business Intelligence z punktu widzenia analityka
Pan Robert Kubacki – Kierownik Zespołu Analiz i Modelowania, Biuro Kampanii i Customer Intelligence, Departament Marketingu, Deutsche Bank Polska S.A. |
13.00 - 13.20 | Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Prelegenci
![]() |
Jarosław Włodarczyk - ValueTank Sp z o.o. Jest wieloletnim praktykiem zarządzania IT. Doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania informatyką zdobywał w firmach z obszaru sprzedaży, produkcji i ubezpieczeń. Od roku 2005 zajmuje się zawodowo zagadnieniami związanymi z zarządzaniem danymi w organizacji, a także procesami zarządzania utrzymaniem i rozwojem systemów informatycznych. W latach 2005-2007 Pracował dla Grupy Allianz jako kierownik zespołu analityków i deweloperów hurtowni danych, a także jako Kierownik Zespołu Organizacji i Procesów IT. W latach 2008 2010 zrealizował dla spółek ubezpieczeniowych Grupy Nordea wdrożenie systemu zarządzania IT ServiceDesk, a także systemu zarządzania procesami utrzymania i rozwoju systemów produktowych. W ValueTank od września 2014 do dzisiaj.. Odpowiada za wsparcie projektów dotyczących wdrożeń procesów zarządzania architekturą i jakością danych. |
![]() |
Robert Kuback - Deutsche Bank Polska S.A. Od 8 lat w bankowości. Karierę rozpoczynał w Raiffeisen Bank Polska S.A. Z Deutsche Bank Polska S.A. związany od 7 lat. Kieruje zespołem analityków odpowiedzialnych za segmentację klientów, modelowanie predykcyjne, kampanie typu Event Based Marketing oraz wsparcie analityczne dla kampanii dosprzedażowych. |
![]() |
dr hab. Bogumił Kamiński - SGH Jestem kierownikiem Zakładu Wspomagania i Analizy Decyzji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Partnerem w firmie Infovide-Matrix S.A. Specjalizuję się w zastosowaniu zaawansowanych metod analizy danych do wspomagania podejmowania decyzji w przedsiębiorstwach. Jestem autorem ponad pięćdziesięciu artykułów na temat zastosowań biznesowych metod prognostycznych, optymalizacyjnych i symulacyjnych. Aktywnie promuję wykorzystanie najnowszych wyników badań naukowych w praktyce gospodarczej. Przez ostatnie 15 lat brałem udział w realizacji ponad stu projektów z zakresu wdrożenia rozwiązań klasy Business Intelligence dla największych polskich przedsiębiorstw i instytucji. |
![]() |
Franciszek Zięba - Europejska Federacja Doradców Finansowych Absolwent w 1969r., Wydziału Gospodarki Narodowej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Wieloletni pracownik naukowo-badawczy i dydaktyczny w Zakładzie Nauk Ekonomicznych Instytutu PAN w Opolu oraz w Katedrze Ekonomiki Przedsiębiorstw Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu publikacji naukowych z zakresu zarządzania wieloczłonowymi organizacjami gospodarczymi. Kierownik Zespołu Projektowania Systemów Zarządzania w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Od 1980 r. członek zarządu i prezes OTKiE "OTREK" we Wrocławiu. W latach 1990 -1993 członek zarządu EXBUD S.A., w latach 1993-1994 wiceprezes zarządu Banku Świętokrzyskiego S.A. w Kielcach. W latach 1994-1999 prezes zarządu Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Tuk" S.A. |
Partnerzy
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Poprzednie edycje
Konferencja „Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych” jest już VI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce BI możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.
Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
||
|
|
||
|
|
||